RECRUTERING GILDE : Vrije Handel

DeletedUser7324

Guest
25 OKT 2014

Beste Spelers,

Gilde Vrije Handel heeft alle sector verloren. We staken op dit moment even met GvG al staat het alle leden vrij om een initiatief te nemen om weer GvG te gaan spelen.

We hebben even vol gezeten maar er zijn weer een paar plekken.
Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef

====================================================================


04 OKT 2014
Beste Spelers,

Gilde Vrije Handel heeft één sector verloren. We zijn van plan om de verloren sector binnenkort terug te pakken.

Het gilde heeft niveau 5 bereikt, dit geeft weer een paar bijbehorende voordelen.

Wij zitten nog niet vol er zijn nog een paar plekken over. Wij hebben 72 leden.
Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef




=========================================================================
21 SEPT2014
Beste Spelers,

Gilde Vrije Handel heeft deze week 4 sectoren veroverd.

Wij zitten nog niet vol er zijn nog een paar plekken over. Wij hebben 70 leden.
Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef
=========================================================================

14 SEPT 2014
Beste Spelers

Er wordt door ons hard gevochten in GvG IJzertijd. Het is nog onzeker of onze eerste sector vandaag veroverd wordt.

Wij zitten nog niet vol er is nog steeds plek. Wij zijn gegroeid naar 70 leden.
Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef

=====================================================================

07 September 2014

Gilde Vrije Handel is de voorbereiding begonnen om zelf aan GvG deel te nemen.

Op onze markt zijn alle producten t/m de VME periode voldoende beschikbaar.

Wij zitten nog niet vol er is nog steeds plek. Wij zijn gegroeid naar 62 leden.
Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef


======================================================================


31 AUG 2014

Beste Spelers,

Met hulp heeft gilde Vrije Handel haar eerste GvG sector bezet. Het gilde niveau is nu 3.

Gilde Vrije Handel zit nog niet vol er is nog steeds plek. Wij zijn gegroeid naar 50 leden.

Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef

===========================================================================


24 AUG 2014
Beste Spelers,

Gilde Vrije Handel zit nog niet vol er is nog steeds plek. Wij zijn gegroeid naar 45 leden.

We hebben een volle markt met alle goederen beschikbaar tot en met de vroege middeleeuwen.

Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef





-----------------------------------------------------------------------------------------------
17 AUG 2014

Beste Spelers,

Gilde Vrije Handel zit nog niet vol er is nog steeds plek. Wij zijn gegroeid naar 40 leden.

Gilde niveau 2 is bereikt, hierdoor hebben de leden behalve een handelsvoordeel (onderling geen FP-punten) ook een klein voordeel in de bouw kosten.

Mocht je interesse hebben om ook lid te worden stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Tradef

----------------------------------------------------------------------------------
09 AUG 2014 Beste speler,

Gilde Vrije Handel zit nog niet vol er is nog steeds plek. Wij zijn gegroeid naar meer dan 30 leden.

Donderdag is Blood Angel als handelaar langs geweest.
Bedank Blood Angel voor de handel , hulp , aanwijzingen en gezelligheid.

Mocht je interesse stuur mij in het spel (niet via dit forum) een bericht.

Met vriendelijke groet,
Tradef





2 AUG 2014 Beste speler,

Gilde Vrije Handel is op zoek naar nieuwe leden.
Wij zijn twee weken geleden gestart, en hadden vorige week 7 leden, nu 10.

Er zijn nog geen regels.
Het doel is om samen verder te komen dan alleen mogelijk zou zijn.

Alle leden van het gilde handelen momenteel voornamelijk nog in de goederen t/m de IJzertijd.
Soms ook in de goederen van de Vroege middeleeuwen.

Wil jij ook met meerdere spelers zonder handelen en zonder FP te gebruiken wordt dan lid. Als je mij een bericht stuurt. Het liefst via het spel (niet via dit forum) stuur ik een uitnodiging terug.

Wij zijn ijskoud de beste (volgend jaar).

Met vriendelijke groet,
Tradef Hallo




27 JUL 2014 Beste speler,

Gilde Vrije Handel is op zoek naar nieuwe leden.
Vorige week gestart, en heeft nu 7 leden.

Er zijn nog geen regels.
Het doel is om samen verder te komen dan alleen mogelijk zou zijn.

Alle leden van het gilde handelen momenteel nog in de goederen t/m de IJstijd.
Binnenkort ook in de goederen van de Vroege middeleeuwen.

Wil jij ook met meerdere spelers zonder handelen en zonder FP te gebruiken wordt dan lid. Als je mij een bericht stuurt, stuur ik een uitnodiging terug.

Met vriendelijke groet,
Tradef Hallo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan