Ranking / Opbrengst van medailles in PvP toren in geschiedenis of in PvP toren tonen

DeletedUser7827

Guest
Ik vind het jammer dat je nergens kan terugvinden hoeveel medailles in de PvP torens je hebt gewonnen op zondagavond en op welke positie je in de ranglijst bent geëindigd. Je doet toch regelmatig je best om hoog te eindigen maar je weet nooit of dat gelukt is of dat je op het laatste moment nog voorbijgstreeft bent. Is het ogelijk om dat in geschiedenis te laten zien, of dat er in de PvP toren zelf te zien is wat het resultaat van de afgelopen week is?
 

DeletedUser7827

Guest
Voordelen voor de spelers:
  • Je weet hoeveel medailles je hebt gewonnen na een week punten verzamelen in de PvP. toren Nu is dat onbekend. Dat je weet hoeveel medailles het oplevert stimuleert om deel te nemen.
  • Versterkt het competitie element van de PvP toren. Nu zie je alleen wie er vorige week won, maar hebt geen overzicht wie de sterke spelers zijn in je PvP toren.
 

DeletedUser10486

Guest
Dat kan handig zijn, maar het lijkt mij niet zo belangrijk. Wanneer ik een uur voor tijd 20 miljoen punten voorsprong heb op de nummer 2, dan denk ik dat ik het waarschijnlijk wel zal halen.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me een goed idee.
Stefan's "spierballentaal" doet daar wat mij betreft niets aan af.
Met name niet omdat de nummer 1 zijn/ haar plaatje als kampioen van die week zal terugzien.
Ook de wat gematigder speler met een lagere positie binnen de PvP is hier denk ik best nieuwsgierig naar.
 

DeletedUser7827

Guest
Inderdaad de meeste spelers zullen niet zo'n riante voorsprong hebben.
Zondag avond krijg ik soms het resultaat te zien van de opbrengsten in mijn PvP torens, maar de meeste zondagen ontvang ik dat bericht niet. Mij is onduidelijk waarom de ene keer wel en de andere keer niet.
 

Markus

Actief lid
los dan ook gelijk de bug op dat je slechts het resultaat van 1 (willekeurige) toren waar in je zit... ik zit vaak in 3 torens en zie meestal alleen het resultaat waar ik het laagst geeindigd ben. niet echt waarop ik zit te wachten :p
 

Mr.Quib

Actief lid
los dan ook gelijk de bug op dat je slechts het resultaat van 1 (willekeurige) toren waar in je zit... ik zit vaak in 3 torens en zie meestal alleen het resultaat waar ik het laagst geeindigd ben. niet echt waarop ik zit te wachten :p
Het begint bij de laagste tijdperk toren waar je medailles hebt gewonnen, van daaruit kun je verder bladeren.
 

DeletedUser3120

Guest
Ik weet het niet 100% zeker, dat zou ik maandag weer even moeten testen, maar ik meende dat in de tijd dat de competitie is afgelopen en een nieuwe begint je in de toren op de continentkaarten kan zien wat de stand was van die week.
 

DeletedUser7827

Guest
Ihvenoname, je hebt gelijk, daar kan je de resultaten terugkijken, bedankt voor de tip.
Wanneer je in meerdere tijdperken hebt gespeeld is dit wel een heel omslachtige methode, dus mijn verzoek blijft wel staan.
 

DeletedUser11000

Guest
Hoi, ik heb nou al 2x dat ik eerste stond in het pvp toernooi maar dat ik bij het krijgen van een nieuwe buurt geen medailles heb gekregen. Gisteravond had ik nog 750 medailles tegoed en vanochtend zie ik ineens nieuwe buren en iemand anders op de eerste plaats. Ik heb niks gehad.. kunnen jullie dit rechtzetten?????
 
Hoi, ik heb nou al 2x dat ik eerste stond in het pvp toernooi maar dat ik bij het krijgen van een nieuwe buurt geen medailles heb gekregen. Gisteravond had ik nog 750 medailles tegoed en vanochtend zie ik ineens nieuwe buren en iemand anders op de eerste plaats. Ik heb niks gehad.. kunnen jullie dit rechtzetten?????

De medailles krijg je zondagavond, de nieuwe buren maandagochtend, dus dat heeft niks met elkaar te maken. En het kan gebeuren dat er een paar buren zondagavond voor het sluiten van de toren nog even woest tekeer gegaan zijn.
 

DeletedUser7827

Guest
Lola, je kan in je PvP toren op de provincie kaart zien op welke plek je bent geeindigd, en hoeveel medailles je had moeten verdienen. Dan kan je inderdaad zien of je buren je voorbijgegaan zijn.
 

DeletedUser7827

Guest
Denk je nog steeds dat er iets fout is gegaan, meld dat dan in het bugmeldingsforum, dit is niet de juiste plek daarvoor.
 
Bovenaan