pvp toernooi

DeletedUser3151

Guest
heej ik heb een vraagje over de pvp toernooi

Ik heb laats 3of 4 gevechten gewonen waar bij stond dat als je wint je beloning 10 5 en 3 punten (medailes) zou zijn
ik heb deze echter gewonen en zou die krijgen ma heb nog niks ontvangen echter dacht ik dat ik zou moeten wachten tot het tornooi voorbij was dat heb ik dus ook gedaan maar helaas nog niks gekregen kan iemand mij aub helpen ?
 

DeletedUser275

Guest
Die medailles krijg je alleen maar als je op die plaats staat als het tornooi eindigt.
 

DeletedUser

Guest
Het ligt eraan waar je geeindigd bent. Ik weet niet in welke toren je mee hebt gespeeld, maar meestal moet je bij de eerste 5 eindigen.
 

DeletedUser3161

Guest
dus het is zo dat je bij de eerste 5 van jou pvp toren moet staan want anders krijg je je gewonnen medailles niet?
ik zit namelijk met hetzelfde probleem, ik wacht al 4 weken op mijn medailles
 

DeletedUser275

Guest
Je moet bij de eerste 5 staan als de tornooien eindigen (zondag namiddag of avond) en dan krijg je de medailles die naast die plaats staan.
Bij de toren van de Late Middeleeuwen krijgen de eerste 9 medailles. Bij de toren van de Koloniale tijdperk is dat waarschijnlijk ook zo, maar dat weet ik nog niet zeker, want die toren is nog niet in mijn bezit.
 

DeletedUser1072

Guest
een fout die veel mensen maken is dat ze denken dat als ze op die plek staan ze zo veel medailles krijgen, dit is niet het geval, er staat alleen hoeveel medailles die plek je oplevert als je daar op staat aan het eind van het toernooi.
als je op nummer 1 staat in de brons pvp krijg je 10 medailles MAAR dit is alleen als je daar staat op het moment dat het toernooi eindigt, sta je dus eerste hou die positie vast en krijg je 10 medailles op zondag.

maarten heeft volgens mij gelijk in dat je in te top 9 moet staan bij de koloniale, ik weet het alleen niet zeker want het toernooi is pas net begonnen nu en dus staan er nog geen 9 mensen in

verder info voor de pvp (voor de zekerheid)
-punten krijg je door te vechten, ze worden opgesteld in de pvp van jouw hoogste eenheid
- je gaat niet in plaats omhoog door de nummer boven jouw te verslaan maar alleen door meer punten dan hem te hebben
aantal medailles die je kun krijgen zijn (op nummer 1):
brons:10
ijzer:20
vroege middeleeuwen:40 (weet ik niet zeker)
hoge middeleeuwen:80
late middeleeuwen:150
koloniale tijdperk:250
- met medailles kun je uitbreidingen kopen, die gaan in volgorde van 10,50,200,500,1000,2000

ik denk dat ik hiermee alles wel heb gehad, hebben jullie nog vragen stel ze gerust
 

DeletedUser275

Guest
Bij de Hoge Middeleeuwen krijgt de eerste maar 60 medailles.
 

DeletedUser275

Guest
Inderdaad, ik zie het nu ook. Dan hebben ze dat veranderd, want vroeger was het maar 60 medailles.
 
Bovenaan