Push Accounts

DeletedUser9464

Guest
Beste,

Iedereen weet het dat het verboden is om push accounts te maken. Iedereen van ons weet ook wel een speler met een/meerdere push accounts. Laatst was er een discussie over, in bijna elke wereld. Ook de beste leden van support kwamen langs om hun mening te geven. Laten we eerlijk zijn, als zelfs leden van support op de chat komen gaat het te ver.

Ikzelf heb teveel gepusht om dit boven water te krijgen, wellicht zag ik corruptie waar het niet was, Dus bij deze mijn nederige excuses aan de forum moderators. Het was verkeerd van me om jullie zo voor het blok te zetten.

Nog steeds weet ik dat dezelfde accounts die als beoordeeld waren als push account, nog steeds storten bij meneer X (zal geen spelersnamen gebruiken ivm met privacy).

Kan support push accounts herkennen, bij de een wel, bij de ander niet. Bij de een word het erkend, maar gebeurd er niks mee, en bij de ander krijg gelijk een ban en zijn GG word weg gehaald. Grappig zulke grote verschillen. Die ene verdiend het, die doet het namelijk bewust. Een ander niet en krijgt gelijk een ban...

Ga er niet meer woorden vuil aan maken, het is zo jammer om te zien dat support onvoldoende tools heeft om push accounts duidelijk te herkennen. Wil niet zeggen dat je meerdere accounts moet maken omdat support het toch niet kan bewijzen, zeg alleen maar dat het kan blijkbaar. Hoe jammer dat ook is.

Met vriendelijke groeten,

Ikker
 

DeletedUser8890

Guest
kunnen ze wel hoor .
ze hebben iedereens IP stap 1 meteen de makkelijkste accounts met t zelfde ip-adres

2 . volgens mij kunnen ze zien met welk apparaat verbinding is gemaakt met de server....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9464

Guest
Er zijn manieren om ip's te veranderen vanuit je huiskamer, zal deze niet vertellen dan is gelijk het hek van de dam. Maar deze zijn niet onbekend.

Maar daarom heb ik dit topic ook niet opgericht. Blijkbaar kan je push accounts maken, hopelijk zijn er leden die support kunnen vertellen hoe je erachter kan komen. Support heeft te weinig kennis en tools blijkbaar, zou niet weten waarom je tools nodig hebt als je de server in kan kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8890

Guest
ik weet dat je ips kan veranderen ...

Toen ik forumban had heb ik mn ip gewijzigd naar een amerikaanse ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10171

Guest
IP's wijzigen is algemeen bekend.
Maar wat als er binnen 1 gezin (of in een studentenhuis) meerdere personen het spel willen spelen en elkaar willen helpen. Naar mijn idee is er dan geen sprake van push accounts maar deze worden wel als zodanig erkend. Je kunt dan de discussie aangaan maar, zoals zo vaak, is er geen discussie mogelijk.
 

Markus

Actief lid
IP's wijzigen is algemeen bekend.
Maar wat als er binnen 1 gezin (of in een studentenhuis) meerdere personen het spel willen spelen en elkaar willen helpen. Naar mijn idee is er dan geen sprake van push accounts maar deze worden wel als zodanig erkend. Je kunt dan de discussie aangaan maar, zoals zo vaak, is er geen discussie mogelijk.

in de meeste online spellen mag dit niet eens, of is interactie van welke aard dan ook tussen dit soort accounts (in eniger mate) niet toegestaan. ook wel logisch; anders maakt iedereen een multi account aan en zegt dat dit zijn vrouw/broer/zus/zoon/dochter/hond/kat/goudvis/huismier is :)
 

DeletedUser5889

Guest
Dit is de bekende discussie.
Blind op een ip-adres gaan kijken is een slecht idee. Er zijn een hoop stelletjes die dit spel samen doen (echt waar, ik ken een flink aantal FoE spelers uit real life) en internetverbindingen en computers worden dan gedeeld. Ook zijn er pappa's en mamma's die het spel samen met hun kind spelen.
Genoeg van die stelletjes spelen het spel eerlijk; ze storten geen fp's bij elkaar (of ze ruilen ze gewoon eerlijk) en ze ruilen geen goederen scheef met elkaar. Door blind op ip-adres te gaan straffen, worden er een hoop spelers onterecht gestraft.

Je zou dus moeten kijken naar "verdachte transacties", zoals scheve handel of scheve fp-ruil.

Het probleem is en blijft dat er geen duidelijke regels zijn die beschrijven wat een push account is. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat support weinig tot niets doet aan push gedrag, terwijl het vaak overduidelijk is dat er dingen gebeuren die niet kunnen als je met 1 account speelt.

Het enige wat mij blijft bevreemden is dat support weigert om duidelijke regels aan te leveren. Ik heb hier tig keer om gevraagd, maar er komt geen antwoord of een non-antwoord. Het lijkt erop dat er niet echt de wil is om er iets aan te doen...waarom snap ik niet.
 

DeletedUser2772

Guest
Dit is de bekende discussie.
Blind op een ip-adres gaan kijken is een slecht idee. Er zijn een hoop stelletjes die dit spel samen doen (echt waar, ik ken een flink aantal FoE spelers uit real life) en internetverbindingen en computers worden dan gedeeld. Ook zijn er pappa's en mamma's die het spel samen met hun kind spelen.
Genoeg van die stelletjes spelen het spel eerlijk; ze storten geen fp's bij elkaar (of ze ruilen ze gewoon eerlijk) en ze ruilen geen goederen scheef met elkaar. Door blind op ip-adres te gaan straffen, worden er een hoop spelers onterecht gestraft.

Je zou dus moeten kijken naar "verdachte transacties", zoals scheve handel of scheve fp-ruil.

Het probleem is en blijft dat er geen duidelijke regels zijn die beschrijven wat een push account is. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat support weinig tot niets doet aan push gedrag, terwijl het vaak overduidelijk is dat er dingen gebeuren die niet kunnen als je met 1 account speelt.

Het enige wat mij blijft bevreemden is dat support weigert om duidelijke regels aan te leveren. Ik heb hier tig keer om gevraagd, maar er komt geen antwoord of een non-antwoord. Het lijkt erop dat er niet echt de wil is om er iets aan te doen...waarom snap ik niet.

Ja ik ken ook een hoop stelletjes en familieleden die het spel samen bona-fide spelen.

En als ik vermoedens over push-accounts heb zou ik die wel eerst graag hard willen kunnen maken. Dat is wel lastig zonder regels. Kortom wij spelers kunnen daar moeilijker over oordelen.
Ik denk echter dat het nu juist makkelijker is voor de support om een geval te beoordelen als zij de regels vrijer kan interpreteren. Dat is het geval als de regels zoals nu vaag geformuleerd zijn. Het betekent niet dat de support niets aan het probleem van de push-accounts wil doen. Ik denk dat zij het oordeel in eigen hand willen houden en niet in handen van de spelers. Als je de regels scherper maakt zou er in het ergste geval een heksenjacht kunnen ontstaan.
 
Bovenaan