Promethium voorbij arctisch

Xirri

Lid
Ik zit momenteel in arctisch en ik stuur dus iedere dag mijn bootje uit wat mij arctische goederen kost.
Nu heb ik gezien dat je dat spul nog nodig blijft hebben zelfs t/m laatste uitbreiding.
Blijf ik dan ook arctische goederen nodig hebben of veranderen de goederen die mijn bemanning vraagt naargelang het tijdperk waar ik in zit?
 

nietje52

Actief lid
Bij de arctische haven blijf je altijd arctische goederen gebruiken.
Je hebt zelfs tot in tijdperk Jupiter-maan nog promethium nodig.
In je volgende tijdperk: Oceanisch krijg je een nieuwe haven en een nieuw speciaal goedje om te verzamelen : Orichalcum
Voor die haven kun je alleen oceanische goederen gebruiken voor de bemanning en reparaties.
Een Ruimtevrachtschip GG kan helpen bij het verzamelen van deze goedjes.
 

Xirri

Lid
Dus gewoon wat eventgebouwen op arctisch laten staan tot ik een ruimtevrachtschip heb.
Ik zou anders niet weten hoe ik in bv. jupiter-maan nog makkelijk aan arctische goederen zou kunnen komen.
Handel loopt niet geweldig in dit spel.
 

nietje52

Actief lid
Dat is een mogelijkheid maar je goederen GG's leveren vanaf een bepaald tijdperk 'ongeraffineerde goederen' wat neerkomt op goederen uit 3 tijdperken lager dan waar je zit.
Als je dus in Mars terecht komt maken je FvD, Galata, TvB, Pharos en Bas v San Marco allemaal Arctische goederen.
Ikzelf ben pas van tijdperk veranderd op het moment dat ik 10.000 van elk goed had maar ik weet ook dat Arctisch en Oceanisch niet de fijnste tijdperken zijn en ik ben daar zelf ook snel weer vertrokken.
Mocht het allemaal niet lukken kun je mij een vv sturen en dan heb ik nog wel wat voor je.
 

Xirri

Lid
Dank je, maar gelukkig red ik het nu aardig met de goederen nu ik nog in Arctisch zit.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee zeg ik maar en ja iedereen rent zo vlug mogelijk
door Arctisch en Oceanisch en ik zal daar geen uitzondering op zijn.
 

Felair

Actief lid
En je kan hoger tijdperk goederen proberen terug te handelen naar lager TP, zet zelf wel eens jupiter goederen voor AT of OT dat word ook wel regelmatig afgenomen :)
 
Bovenaan