Progressieve tijdperk evenement

DeletedUser1798

Guest
Ik heb begrepen dat je alleen maar via Facebook kunt stemmen.
Zelf gebruik ik dit niet, wil niet meegaan met deze hype.
Een andere manier van stemmen is er dus niet.
Discriminatie?
 

DeletedUser5199

Guest
Ja waarom doen jullie dit niet op engelse forum ofzo en zetten alle forums van FoE bij aankondigingen de link om naar engelse forum te gaan om te stemmen

Facebook is Dangerous !!!
 

DeletedUser4162

Guest
Tja via facebook is gratis reclame voor hun. Snap het best :p
 

DeletedUser

Guest
Zoals hierboven ook al gezegd, is Facebook vanuit een commercieel standpunt uiteraard een gigantisch interessant medium. We moeten dat dan ook benutten.

Als je geen FB account hebt en toch wilt stemmen, dan kan je tijdelijk een dummy-facebook account maken en daarmee stemmen. :)
 

DeletedUser

Guest
Zoals hierboven ook al gezegd, is Facebook vanuit een commercieel standpunt uiteraard een gigantisch interessant medium. We moeten dat dan ook benutten.

Als je geen FB account hebt en toch wilt stemmen, dan kan je tijdelijk een dummy-facebook account maken en daarmee stemmen. :)

Is juist, bijvoorbeeld de waarde van reclame (banners) op websites wordt vaak mede bepaald door het aantal FB-likes dat die site heeft...
Maar zoals ik elders al aanhaalde:
-ook niet-FoE spelers kunnen stemmen,
-ook niet goed ingelichte FoE-spelers kunnen stemmen,
-de actieve community -die de ideeën bedacht heeft- zit hier, en minder op FB...
-ik ga niet stemmen op FB, omdat ik niet wil dat mijn werkgever zou ontdekken hoeveel tijd ik aan spelletjes besteed. (hoewel ik hier niet mijn echte naam gebruik is de link snel gelegd, als men let op stijl, zinsbouw, ...)

Om meer volk op jullie FB te krijgen doen jullie beter dit:
"Like ons op FB en krijg zo 100 diamanten".

Jammer van jullie keuze, maar wel te begrijpen...


PS: over dummy FB-account:
-FB ziet je ip-adres en zal jouw dummy-account voorstellen aan je vrienden van je echte account ("ken je deze persoon?"),
-FB ziet je ip-adres en zal jouw dummy account mss snel blokkeren,
-Als je je account achteraf verwijdert dan worden je comments en je likes wss ook verwijderd (en heb je dus eigenlijk voor niets gestemd),
-Bij het aanmaken van je account ben je verplicht om je echte naam te gebruiken ;). Ik heb dit makkelijk omzeilt door mezelf "Arne Taert" te noemen op FB (account intussen verborgen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan