Prestatie: Alle sterren is zelfs niet voor de sterren weggelegd

Eén van mijn doelen in het spel is om zo goed als alle prestaties in het stadhuis op het maximaal haalbare te krijgen. Een hoop zijn er al mooi blauw. Voor een aantal andere heb ik gewoon geduld nodig of kan je simpel weg niet hoger totdat volgend jaar weer hetzelfde evenement plaats vind, enz.

Maar de prestaties Alle Sterren van dit voetbal event is echt bizar. Vorig jaar vond ik hem al wat vreemd, maar zeker nu ik het ook echt probeer is het totaal niet haalbaar. Zelfs met een sh*tload aan dia's ga je niet ver komen. Zie hieronder de vereiste!

Grote kans dat ik de zilveren niet eens vrijgespeeld krijg als het zo doorgaat. Het is ook niet dat het volgend jaar optelt, nee het is gewoon dan weer opnieuw proberen. Doe ik nu echt zoiets verkeerd of is dit echt een onmogelijke en mag die worden aangepast?

1623700631985.png


Alles lvl 2 voor zilver, lvl3 voor goud en lvl4 of 5 voor platina lijkt me al moeilijk genoeg :D
 
Ik ben het er wel mee eens. Als je het ook berekent heb je 15 spelers en als de kaarten heel eerlijk verdeeld zouden zijn, zou je dus voor Goud 10 x 15 = 150 teampunten moeten hebben en voor platina zelfs 25 x 15 = 375 teampunten moeten hebben.

Het hoogste wat ik in de ranglijst van mijn 2 werelden kan vinden is 181. Dus als die een beetje geluk heeft kan die net goud bereiken en dat kost dan al erg veel moeite. Moet je nagaan hoe onmogelijk het is om platina te bereiken.....
Ik vind het al knap dat ik alles minimaal op level 6 heb.

Ik denk alleen wel dat de waardes die jij voorstelt iets te makkelijk zijn.
 
Ja de waardes die ik riep waren een beetje voor de grap gewoon als tegen geluid. Maar aantal spelers zijn nu ook best op een leuk lvl al bij mij, maar ik heb er gewoon ook echt pech met één die nog op lvl 2 staat. Kan je toch echt niets aan veranderen? Is puur geluk toch welke kaarten je krijgt? Dat maakt deze prestatie echt zo frustrerend, al het andere is echt op inzet behalve dus deze ene.

Nogmaals als ik die teamspelers verkeerd train/verzamel hoor ik het graag. Maar anders hoop ik dat Inno misschien nog eens deze prestatie wil herzien of iets dergelijks.
 
Bovenaan