[Poll] Mogelijkheid opslaan klooster

  • Topicstarter Chalinna-Charlotte
  • Startdatum

Zou het klooster opgeslagen moeten kunnen worden?

  • Ja

    Stemmen: 12 80,0%
  • Nee

    Stemmen: 1 6,7%
  • Maakt me niet uit

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Het Klooster kan momenteel niet opgeslagen worden en mij lijkt dat misschien onlogisch.
Verkopen vind ik zonde daarvoor is het te uniek.

Nadelen: kan er geen bedenken.
Voordelen: meer flexibiliteit voor het indelen van onze stad,
 

DeletedUser10486

Guest
Dat klooster kan je beter vervangen door wachtvuren en rituele vlammen. Dan heb je 2x zo veel verdediging voor dezelfde oppervlakte.
 

DeletedUser

Guest
Dat was mijn idee ook.

Waarom zou je het dan nog opslaan? Er is een betere optie, dus terugplaatsen ga je het nooit meer. Er is volgens mij ook al eens aangegeven dat het klooster een type gebouw is dat niet onder de opslagtypes valt en die opslag geldt voor een bepaald type gebouw.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou je het dan nog opslaan? Er is een betere optie, dus terugplaatsen ga je het nooit meer. Er is volgens mij ook al eens aangegeven dat het klooster een type gebouw is dat niet onder de opslagtypes valt en die opslag geldt voor een bepaald type gebouw.

Zoals ik ook al aangaf, Verkopen vind ik zonde daarvoor is het te uniek, dan laat ik het liever staan.
Ooit vielen de niet era gebonden gebouwen zoals wensputten, schurkenschuilplaatsen, wachtvuren en wat dies meer zij ook onder gebouwen die niet op te slaan waren.
Ik zie niet in dat, nu ze dit veranderd hebben, waarom het Klooster dan ineens niet opgeslagen zou mogen worden.
Er zijn meer niet zulke effeciente gebouwen (meer) die ik toch voor "old times sake" opsla zoals mijn banketbakkerij.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er eigenlijk blind van uit gegaan dat je gelijk hebt en dat heb je niet. Je kan het klooster opslaan.
 

Mr.Quib

Actief lid
Niet? Ik krijg dat tekentje boven mijn klooster o_O
Ik niet.
upload_2017-10-9_16-29-16.png

Ik snap de suggestie van Chalinna dan ook wel, het is het enige gebouw dat je maar 1 keer kunt krijgen, maar niet op kunt slaan. De reden van FoE om dat niet te doen is dat het geen evenementgebouw is. Ook dat klopt, het valt er precies tussenin. Van mij mag dit wel wat handiger opgelost worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik niet.

Ik snap de suggestie van Chalinna dan ook wel, het is het enige gebouw dat je maar 1 keer kunt krijgen, maar niet op kunt slaan. De reden van FoE om dat niet te doen is dat het geen evenementgebouw is. Ook dat klopt, het valt er precies tussenin. Van mij mag dit wel wat handiger opgelost worden.

Ik heb precies zo'n snap :)
Je was me voor lol
Ja, ik denk dat het buiten de gebruikelijke indeling valt en daarom geen opslagbeleid kent.
Vandaar mijn vraag.
 

DeletedUser

Guest
Omg! Sorry @Leones ik had echt niet gedacht dat ik een poll zou kunnen toevoegen LOL
Ik zat maar wat te spelen :-/
 

DeletedUser

Guest
Tekentje staat bij mij boven mijn klooster, maar is dus van de aronskelk die er achter verborgen is :(
 
Bovenaan