plunderen goederen veranderd?

DeletedUser1924

Guest
op plaatsen waar ik eerst goederen plunderden als hout etc en die kreeg per 5, 10. 20 of 30 kreeg ik er vandaag maar 1 of 4.

Eerst was het zo dat wat jezelf in de bonus had je ook als bonus plunderden bij de ander. en wat ik vandaag plunderden had ik als bonus en ik heb het al diverse malen bij hun geplunderd. en dus gewoon per 5 etc maar dat is niet meer blijkbaar?

Vanavond was dat echter anders, zo kon ik bijv ook honing plunderen en wel 10 stuks terwijl ik die niet als bonus had.

Is het nu zo dat je de goederen voortaan krijgt zoals de ander de bonus heeft en is dit een bewuste verandering of gaat het er hier om dat er iets verkeerd is gegaan?

Graag hoor ik hier wat over, ben het niet tegen gekomen bij veranderingen of oplossen van bugs

mvg
 

FantasyFan

Actief lid
Er is niets aan veranderd hoor. Wat je kunt plunderen heeft nooit iets te maken gehad met jou productie en productie bonussen. Je kunt alleen datgene plunderen dat door dat betreffende gebouw geproduceerd is. Je kunt ook alleen maar plunderen als er productie klaar is en deze nog niet opgehaald is.
 

DeletedUser1924

Guest
het is wel degelijk veranderd, daar blijf ik bij.
uiteraard moet zijn producktie klaar zijn en nog niet opgehaald. Maar alle goederen die ik in de bonus heb kon ik ook als bonus bij de anderen plunderen, en dan praat ik over veel mensen en die hebben niet allemaal dezelfde bonus als mij
En natuurlijk moet hij wel het zelfde gebouw hebben, heb ik bonus op hout dan kreeg ik overal waar ik hout kon plunderen die ook in de bonus
En het is geen toeval, ik plunder vaak en bij veel mensen. Maar goed
Hopelijk krijg ik nog een reacktie van iemand van het spel of een moderator die hier meer over weet
BVD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
net weer 2 hout geplunderd waar ik er altijd 10 plunder, dus.......
 

DeletedUser

Guest
Heb hetzelfde ondervonden. Ik produceer doek in bonus en een buur heeft een weverij en een kalksteenhouwer staan, dus verwacht ik dat die ook wel doek in de bonus heeft. Nu plunder ik en krijg ik maar 1. Voordien kon ik bijna altijd 20 plunderen. Heb het gevoel dat dat recent samen met de AI in gevechten werd aangepast.
 

DeletedUser1924

Guest
ik weet dat meer mensen er over klagen, maar helaas niet op dit forum. het is in beide werelden.
Jammer dat nog niemand heeft gereageerd met een verklaring of dat er naar word gekeken, zo word het voor aanvallende spelers steeds minder aantrekkelijk om ook aan te vallen want nu heb je bijna alleen maar kosten en af en toe eens 1 houtje ofzo :(
 

DeletedUser2227

Guest
Absit Invidia

ik weet dat meer mensen er over klagen, maar helaas niet op dit forum. het is in beide werelden.
Jammer dat nog niemand heeft gereageerd met een verklaring of dat er naar word gekeken, zo word het voor aanvallende spelers steeds minder aantrekkelijk om ook aan te vallen want nu heb je bijna alleen maar kosten en af en toe eens 1 houtje ofzo :(

Idd. aanvallende spelers hebben op deze manier weinig profijt!!!
 

DeletedUser

Guest
Er zat een bepaalde fout in het plunderen van goederen. Je zou het aantal goederen stelen wat jij in die tijd zelf zou geproduceerd hebben.
Om hier een voorbeeldje bij aan te halen:
Jij valt speler x aan. Speler x heeft een bonus op hout en heeft een houtzagerij staan. Zijn productie van 4 uur is afgelopen en hij kan dus 5 hout ophalen. Jij valt de speler aan en plundert het hout. Jij hebt geen bonus op het hout en je plundert dus maar 1 hout.

Dit was vroeger zo. Deze fout is met 0.15 verholpen en nu werk het wel weer goed. Je zou nu, volgens het voorbeeld, wel 5 hout krijgen als je gaat plunderen.
 

DeletedUser

Guest
Dus, er is eigenlijk niets veranderd, maar enkel iets verbeterd ;).
 

FantasyFan

Actief lid
ik weet dat meer mensen er over klagen, maar helaas niet op dit forum. het is in beide werelden.
Jammer dat nog niemand heeft gereageerd met een verklaring of dat er naar word gekeken, zo word het voor aanvallende spelers steeds minder aantrekkelijk om ook aan te vallen want nu heb je bijna alleen maar kosten en af en toe eens 1 houtje ofzo :(

Idd. aanvallende spelers hebben op deze manier weinig profijt!!!

Ja ach, krijg je toevallig soms maar één hout of zo. Wat heb je het dan toch moeilijk als aanvaller. Want ja, die gevechtspunten die je krijgt waarmee je weer medailles kan winnen, en waar je ook nog punten voor de ranglijst mee krijgt, dat tellen we maar niet mee? Kom op zeg...
 

DeletedUser1924

Guest
Er zat een bepaalde fout in het plunderen van goederen. Je zou het aantal goederen stelen wat jij in die tijd zelf zou geproduceerd hebben.
Om hier een voorbeeldje bij aan te halen:
Jij valt speler x aan. Speler x heeft een bonus op hout en heeft een houtzagerij staan. Zijn productie van 4 uur is afgelopen en hij kan dus 5 hout ophalen. Jij valt de speler aan en plundert het hout. Jij hebt geen bonus op het hout en je plundert dus maar 1 hout.



Dit was vroeger zo. Deze fout is met 0.15 verholpen en nu werk het wel weer goed. Je zou nu, volgens het voorbeeld, wel 5 hout krijgen als je gaat plunderen.

hey skoopy, dank je voor je reacktie, ik heb inmiddels al door dat je krijgt wat de ander zou ontvangen.
Er zat idd een fout in, eerst kreeg je enkel bonus op goederen als je die zelf in de + hebt en de bonus van de ander deed er niet toe.

Nu kan je ten minste andere goederen plunderen met bonus dan die goederen die je zelf in de bonus hebt.
Vandaag bijv 2x 10 druiven er bij, eerst waren het ebkel hout en marmer die ik mooi kon plunderen, nu gelukkig zoals het hoort.

Goede update!!!!
kan slotje op wat mij betreft. Duidelijk zo :)
 

DeletedUser1037

Guest
Er zat een bepaalde fout in het plunderen van goederen. Je zou het aantal goederen stelen wat jij in die tijd zelf zou geproduceerd hebben.
Om hier een voorbeeldje bij aan te halen:
Jij valt speler x aan. Speler x heeft een bonus op hout en heeft een houtzagerij staan. Zijn productie van 4 uur is afgelopen en hij kan dus 5 hout ophalen. Jij valt de speler aan en plundert het hout. Jij hebt geen bonus op het hout en je plundert dus maar 1 hout.

Dit was vroeger zo. Deze fout is met 0.15 verholpen en nu werk het wel weer goed. Je zou nu, volgens het voorbeeld, wel 5 hout krijgen als je gaat plunderen.

Ik vind het belachelijk dat de gene die plundert al je goed krijgt :mad: en jij die er grondstoffen, munten en tijd in heeft gestoken 0,0 het zou eerlijker zijn als de plunderaar maar 1 of 2 goederen kreeg en de eigenaar de rest.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het belachelijk dat de gene die plundert al je goed krijgt :mad: en jij die er grondstoffen, munten en tijd in heeft gestoken 0,0 het zou eerlijker zijn als de plunderaar maar 1 of 2 goederen kreeg en de eigenaar de rest.

Een speler kan maar 1 gebouw plunderen, dus dat valt nog mee. Daarbij behoort het aanvallen van spelers tot een deel van dit spel, interactie tussen spelers mag er ook wel zijn, niet? Ook kan je nog verdediging zetten, ook al is de AI lang niet zo sterk, maar dan heb je nog altijd de kans dat de aanvaller er niet door komt ;)
 

DeletedUser1037

Guest
Een speler kan maar 1 gebouw plunderen, dus dat valt nog mee. Daarbij behoort het aanvallen van spelers tot een deel van dit spel, interactie tussen spelers mag er ook wel zijn, niet? Ook kan je nog verdediging zetten, ook al is de AI lang niet zo sterk, maar dan heb je nog altijd de kans dat de aanvaller er niet door komt ;)

Daar gaat het ook niet om ik heb ook wel een goede verdediging staan, en ze verliezen gelukkig ook vaak van mijn verdediging, maar ik vind het gewoon niet eerlijk, vooral voor spelers die net nieuw zijn en nog geen sterke verdediging neer kunnen zetten, en ook al kan een speler maar 1x aanvallen dan kun je toch nog 80x worden aangevallen, is nog nooit gebeurd, maar theoretisch is het mogelijk.
 

DeletedUser

Guest
Daar gaat het ook niet om ik heb ook wel een goede verdediging staan, en ze verliezen gelukkig ook vaak van mijn verdediging, maar ik vind het gewoon niet eerlijk, vooral voor spelers die net nieuw zijn en nog geen sterke verdediging neer kunnen zetten, en ook al kan een speler maar 1x aanvallen dan kun je toch nog 80x worden aangevallen, is nog nooit gebeurd, maar theoretisch is het mogelijk.

Ik kan je volgen, maar ben totaal niet eens met je redenering. Jij als speler weet hoelang je de productietijden neer heb gezet voor je bedrijven, dan is het ook aan jou om de tijden zo neer te zetten dat jij weer online bent om ze op te halen. Dat beetje goud is jammer als je dat misloopt maar de goederen & productie bedrijven ligt echt aan jezelf als je ze te laat ophaalt, want daar kan je als speler toch enige sinds rekening mee houden.
 
Bovenaan