Plaats van schurken in legerbeheer

Is het wellicht handig om het icoon van de (onafhankelijk) schurken naar links te verplaatsen tussen het verdedigd leger en aanvallend leger?
Op deze manier hoef je bij gevechten achter elkaar niets steeds aan de rechterkant moeten zoeken middels de schuifbalk waar nog 100% gezonde schurken zijn, die door de vele eenheden die aan het genezen zijn steeds een andere plek krijgen om terug te vinden?
 
Gebruik je de functie eenheden stapelen?
Sinds dit is toegevoegd staan ze al een stuk verder naar voren. Met name als je het tabje lichte eenheden opent. Bij mij staan ze dan altijd direct op m'n scherm.
 
Het stapelen gebeurt al standaard in de browser versie, dat klopt inderdaad. Echter bij vele gevechten in GS moet je toch steeds met de schuifbalk zoeken waar de schurkentab zich bevindt.
 
:) Ik heb nu al mijn troepengebouwen gesloopt, behalve de vaandeldragers, drummers en kampioenen. Dat scheelt een hele berg. Ik heb nu alles overzichtelijk in 1 opslag zonder constant te moeten zoeken. Overigens selecteer ik voor de schurken vaak alsnog 'lichte eenheden', dat is toch makkelijker en vind ik prettiger werken.
 

Groensok

Nieuw lid
Het verplaatsen van de troepen die je in de verdediging hebt, zou ook al een hoop schelen. Zet verdediging onder een aparte tab...
Wat helemaal mooi zou zijn is dat je een soort van snelknop hebt waar je van toe voren al een bepaalde legeropstelling zou kunnen aanmaken.
 
Het verplaatsen van de troepen die je in de verdediging hebt, zou ook al een hoop schelen. Zet verdediging onder een aparte tab...
Wat helemaal mooi zou zijn is dat je een soort van snelknop hebt waar je van toe voren al een bepaalde legeropstelling zou kunnen aanmaken.
Beide wel interessant en logisch. Dat het verdedigende leger bij PvP apart staat is al ingebouwd, voor de normale omstandigheden moet dat dan ook kunnen.
Daarnaast heb ik idd diverse samenstellingen die ik kies mijn tegenstander ondanks de bots met zo min mogelijk schade/verliezen te verslaan. Om dat in 1 klik te kunnen selecteren is wel handig.
 
Bovenaan