plaatje vergroten/verkleinen

DeletedUser78

Guest
Ik wist dat dat ergens stond, hoe je een plaatje moet vergroten of verkleinen.
maar ik weet niet meer waar =(
kan iemand mij een link sturen van waar dat staat please? =)
 

DeletedUser

Guest
In de extensie of in de groottes? Moet je het verkleint hebben zodat men het kleiner kan zien of zodat de bestandgrootte (bijvoorbeeld 15kb) kleiner wordt?
 

DeletedUser

Guest
Dat hangt er vanaf hoe je wilt vergroten of verkleinen. Wil je puur het formaat veranderen of wil je daarbij ook het aantal pixels verkleinen? En vergroten kan dat ook beiden, alleen moet je op passen dat pixels niet groot of wazig worden.
 

DeletedUser78

Guest
Ik wil mijn plaatje qua grote gewoon (iets) groter hebben ;) (alleen het formaat. xd)
 

DeletedUser

Guest
Je plaatje is al 120x120 pixels. Dat is het maximum voor de avatars hier op het forum ):
 

DeletedUser

Guest
Ik wil mijn plaatje qua grote gewoon (iets) groter hebben ;) (alleen het formaat. xd)
Vraag aan de personen die h'm gemaakt hebben of zij het orginele (grotere) bestand nog hebben, wellicht is dat op een grotere grote gemaakt. Anders kopieer je je plaatje gewoon naar een random programma (kan bijna alles zijn, Word, Powerpoint, Photoshop en noem het maar op) en trek je h'm gewoon iets groter.
 

DeletedUser

Guest
Vraag aan de personen die h'm gemaakt hebben of zij het orginele (grotere) bestand nog hebben, wellicht is dat op een grotere grote gemaakt. Anders kopieer je je plaatje gewoon naar een random programma (kan bijna alles zijn, Word, Powerpoint, Photoshop en noem het maar op) en trek je h'm gewoon iets groter.

Zoals ik net al zei, gezien ik haar avatar heb gemaakt, kan het niet groter worden gemaakt. Tenzij een ander plaatje heeft die ze groter wilt hebben. Als je zelf het plaatje wilt vergroten zou ik het in Paint of Photoshop doen. Wel opletten, als je iets vergroot wordt de kwaliteit wel steeds slechter.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik net al zei, gezien ik haar avatar heb gemaakt, kan het niet groter worden gemaakt. Tenzij een ander plaatje heeft die ze groter wilt hebben. Als je zelf het plaatje wilt vergroten zou ik het in Paint of Photoshop doen. Wel opletten, als je iets vergroot wordt de kwaliteit wel steeds slechter.
Oh wacht dat was jij hè :p

Nee ik dacht misschien heb je hem groter gemaakt en toen verkleind zodat het op het forum paste.

En vergroten en verkleinen in paint is het laatste wat je moet doen.
 

DeletedUser78

Guest
ik wou mijn plaatje voor een ander spel gebruiken, (Kings Age) voor InGame, en daar mag je wel groter dan 120x120, ik zal even opzoeken hoe groot hij max mag worden ;)

max. 256 kByte, geldige types: JPG, GIF, PNG
===============================
dat staat er.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En vergroten en verkleinen in paint is het laatste wat je moet doen.

Nee dan verklein je hem in bestandgrootte niet in de extensies. En Paint is beter dan Word.. serieus dat ga je toch niet met Word doen!

@ Loena
Dat is de bestandsgrootte niet de extensies, ik moet de aantal pixels weten. ;P
 

DeletedUser

Guest
Vergroot/verklein hem gewoon met Photobucket. Das nog het beste wat je (gratis) kunt doen. Maar natuurlijk veranderd de kwaliteit bij vergroten wel enigsinds.

Maar Arwendens manier is zoals gewoonlijk de beste
smooch.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78

Guest
Nee dan verklein je hem in bestandgrootte niet in de extensies. En Paint is beter dan Word.. serieus dat ga je toch niet met Word doen!

@ Loena
Dat is de bestandsgrootte niet de extensies, ik moet de aantal pixels weten. ;P

Hmm... Ik zal het proberen ;)
 

DeletedUser78

Guest
Weet je wat? laat maar anders, ik vind mijn Ingame plaatje op KA ook wel mooi ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee dan verklein je hem in bestandgrootte niet in de extensies. En Paint is beter dan Word.. serieus dat ga je toch niet met Word doen!

@ Loena
Dat is de bestandsgrootte niet de extensies, ik moet de aantal pixels weten. ;P
Met o.a. word (moet je wel minimaal 2007 hebben en het liefst 2010) kan je een heleboel hoor! Draaien, spiegelen, vergroten, verkleinen, bijsnijden, randen en kaders toevoegen, kleur aanpassen, achtergrond verwijderen, belichting aanpassen, contrast veranderen en zo kan ik nog wel een tijdje door gaan, maar heel veel van die dingen kan je niet met paint.
 
Bovenaan