Paruuch: Laatste provincie lukt niet

DeletedUser

Guest
Ik heb de provincie van Paruuch die het sterktste is (3 Legio, 2 Ballista, 2 Soldaten) al een paar keer proberen te verslaan maar ik verlies altijd. Meestal blijven er 2 legionairs over of zelfs een keertje 1. Ik heb het al met 8 speermannen geprobeerd een paar keer en ook met 3 slingers en 5 speer. Mijn vraag is nu: Iemand die deze provincie wel heeft gehaald, kan diegene mij vertellen hoe hij/zij dit heeft gedaan?
 

DeletedUser1072

Guest
ik heb de provincie veroverd met 4 speer, 2 slingeraars en 2 steenwerpers, als je dit ook gaat doen laat dan de steenwerpers de ballista's aanvallen,de slingeraars de legionair laten aanvallen en natuurlijk gebruik maken van gebied door speer op bossen of struiken te zetten en slingeraars op rotsen
 

DeletedUser1323

Guest
gewoon 8 speer , maar link spelen en gebruik maken van stuiken en bomen , ik heb er ook lang over gedaan maar het lukt echt , sterkte
 

DeletedUser

Guest
Als je aanvalt, en de verdediging is bekend, heb je de mogelijkheid om je leger zo samen te stellen dat het optimaal kan vechten tegen de vijand. Indien de vijand niet bekend is, moet je je leger all-round maken (van elke eenheid een paar eenheden). Kijk eens in de Troepensterkte om je de bonussen te kennen. En indien het dan nog niet lukt, pas je strategie aan. Bij mij ging die provincie moeiteloos, ik gebruikte de strategie waarmee je slingeraars de vijand verzwakken, en je infanterie de genadestoot geeft. Gebruik meerdere steenslingers om de ballista's te doden aangezien 2 ballista-aanvallen = 1 dood mannetje.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de reacties, ik zal t nogmaals proberen!

En is het gelukt? Mij namelijk nog steeds niet, heb geprobeerd met 8 spears zijn leger te verspreiden zonder resultaat. Heb tevens geprobeerd met 2 slings 2 stonethrowers en 4 spears maar ook dan valt de ai gelijk mijn slings aan waardoor ik de legionairs niet meer kan doden.
 

DeletedUser275

Guest
Met 8 speren gaat het niet meer lukken, want die zijn te zwak tegen legionairs.
Als je het met bronzen troepen wil doen dan kun best aanvallen met 2 steenwerpers, 4 a 6 slingers en eventueel aangevuld met 1 of 2 speren. Bij de eerste ronde laat je je slingers en speren achteraan staan en val je met je steenwerpers de ballistas aan.
In ronde 2 als de soldaten dicht genoeg zijn gekomen schiet je die dood en anders laat je je slingers nog staan.
Met je steenwerpers maak je nu de ballistas af. Als dat gelukt is kun je met je slingers eerst de soldaten en dan de legionairs doden.
Zorg wel dat ze jouw niet kunnen raken. Je speren kun je gebruiken om je slingers te beschermen.
 
Bovenaan