[Pakketjes] De Arc

Atokirina

Actief lid
Arc-pakketjes
X_SS_FutureEra_Landmark1.png

Plaats hier wanneer je op zoek bent naar een Arc-pakketje of wanneer je Arc-pakketjes in de aanbieding hebt.

Vermeld het volgende wanneer je een pakketje zoekt:
  • Ik kan nog vriendschapsverzoeken sturen (minder dan 80 vrienden). | Ik kan alleen nog vriendschapsverzoeken ontvangen (meer dan 80 vrienden).
  • Ik kan .... FP/per dag betalen. | Ik ben van plan het FP-bedrag onmiddellijk te betalen (in 1 keer).

Vermeld het volgende wanneer je pakketjes verkoopt:
  • Het FP-bedrag per pakketje
  • Levertijd
  • Eventueel extra voorwaarden: goederen / ruilverhouding / betaaltermijn

Een pakketje van een bepaald groots gebouw omvat alle nodige goederen om dat groots gebouw te kunnen bouwen. Spelers uit lagere tijdperken kunnen op die manier aan de nodige goederen geraken om een bepaald groots gebouw te bouwen. De goederen worden dan gekocht met een zeker aantal forgepunten (deze worden gestort in een van de grootse gebouwen (of meerdere) van de verkoper).
In de meeste gevallen worden de goederen bemachtigd via de markt volgens een 1:2 verhouding met bronsgoederen.
Het is noodzakelijk dat de koper en de verkoper bevriend zijn of buren zijn of in dezelfde gilde zitten.
 
Laatst bewerkt:

Zaza56

Lid
Hallo Atokirina,

ik,ben nog op zoek naar een pakketje van de Arc...
Gezien het feit dat ik een kleine gilde heb tot hiertoe, en dat ik in de LME zit en mijn 2 hoogste gildeleden in het KT, kunnen we hier niet aan geraken.
ik kan jou zelf nog een vriendschapsverzoek sturen zo nodig.
mijn FP’s zijn niet hoog. Ik heb zo’n 50 FP’s per dag én ik heb nu 200 FP’s staan in de inventaris.
zou ik hiermee in aanmerking kunnen komen denkt u? En zou u mij kunnen helpen? En hoe werkt het juist?
Alvast dank je wel!

groetjes,
zaza56
 

Atokirina

Actief lid
Ikzelf heb geen Arc-pakketjes in de aanbieding.

Ik heb dit topic topic aangemaakt om verkopers en kopers makkelijker in contact te brengen.
 

New Heaven

Nieuw lid
Hallo iedereen, ik heb mijn BD voor de Arc alleen geen grondstoffen, hetzelfde probleem voor mijn Himeji Iemand die mij kan helpen de juiste spelers te vinden?? voor een FP Deal ik ben al een tijdje aan het zoeken maar Nog steeds niemand gevonden .
 

Annaaa

Nieuw lid
Hallo allemaal!
Ik heb alle BD van De Arc, maar geen goederen om te bouwen.
Ik zoek iemand, die hiermee kan helpen.
Ik kan nog vriendschapsverzoek sturen.
Ik kan ongeveer 50FP per dag betalen.
Mvg, Anna
 
Bovenaan