[Pakketjes] Alcatraz

Atokirina

Actief lid
Alcatraz-pakketjes
X_SS_ProgressiveEra_Landmark1.png

Plaats hier wanneer je op zoek bent naar een Alcatraz-pakketje of wanneer je Alcatraz-pakketjes in de aanbieding hebt.

Vermeld het volgende wanneer je een pakketje zoekt:
  • Ik kan nog vriendschapsverzoeken sturen (minder dan 80 vrienden). | Ik kan alleen nog vriendschapsverzoeken ontvangen (meer dan 80 vrienden).
  • Ik kan .... FP/per dag betalen. | Ik ben van plan het FP-bedrag onmiddellijk te betalen (in 1 keer).

Vermeld het volgende wanneer je pakketjes verkoopt:
  • Het FP-bedrag per pakketje
  • Levertijd
  • Eventueel extra voorwaarden: goederen / ruilverhouding / betaaltermijn

Een pakketje van een bepaald groots gebouw omvat alle nodige goederen om dat groots gebouw te kunnen bouwen. Spelers uit lagere tijdperken kunnen op die manier aan de nodige goederen geraken om een bepaald groots gebouw te bouwen. De goederen worden dan gekocht met een zeker aantal forgepunten (deze worden gestort in een van de grootse gebouwen (of meerdere) van de verkoper).
In de meeste gevallen worden de goederen bemachtigd via de markt volgens een 1:2 verhouding met bronsgoederen.
Het is noodzakelijk dat de koper en de verkoper bevriend zijn of buren zijn of in dezelfde gilde zitten.
 
Laatst bewerkt:

Atokirina

Actief lid
Ik ben op zoek naar een goedkoop Alcatraz-pakketje voor een goede vriendin van me.

- Het pakketje zou direct leverbaar moeten zijn en de FP zullen ook onmiddellijk gestort worden.

- Ik kan alleen nog maar vriendschapsverzoeken ontvangen.

Pakketje reeds gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik Knight-007 zoek een Alcatraz pakket.
Ik kan alleen nog vriendschapsverzoeken ontvangen.
Ik kan 50 FP/per dag betalen.
 
Ik ben ook nog op zoek naar een Alcatraz pakket. Kan ik 1x betalen en wil er 250 fpen voor geven. Bericht me maar als dat bij jouw past :)
 
Ben op zoek naar een alca pakketje, kan onmiddellijk fp en goederen leveren. Kan plaats maken in m'n vriendenlijst

Ik heb ondertussen mijn pakketje kunnen vinden
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een Alcatraz pakket.

Vriendschapverzoeken versturen en ontvangen is mogelijk

Onmiddelijk fp leveren is mogelijk

Hoe het zit met goederen is mij nog niet helemaal duidelijk maar zit niet krap

Thanks alvast

Inmiddels Is het het pakketje al geleverd!!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan