Overzicht bijdrage grootse gebouwen

Wanneer iemand een upgrade heeft afgerond waar ik aan heb bijgedragen krijg ik ook de optie om te zien aan welke lopende upgrades ik nog bij draag. Ik wil dit overzicht vaker op kunnen vragen, bijvoorbeeld wanneer ik wat FPs nuttig wil investeren en niet bij me zelf.
Voor zover ik nu na kan gaan is dat overzicht maar op 1 moment te benaderen, graag ook benaderbaar maken op andere manieren.
Mocht ik het fout hebben dan hoor ik graag hoe ik dat overzicht kan opvragen.
 
Nee, dat is een ander overzicht, dat is meer wat er is gebeurd. Het overzicht dat ik bedoel laat zien welke gebouwen van welke spelers ik aan bijdraag bij de nog lopende upgrade en hoeveel ik daar aan heb bijgedragen en hoeveel nog nodig is voor het volgende level.
Daar kan ik in één oogopslag zien waar het zinvol is om wat FPs te investeren om iemand te helpen.
 

DarthRonin

Actief lid
Dat is waar je het vindt, je moet alleen ipv de optie "geschiedenis" op de tab "nieuws" de optie "grootse gebouwen" aanklikken.

tab grootse gebouwen.png
 
Jullie stadhuis ziet er anders uit dan wat ik zie (op mijn iPad). Ik heb geen “Nieuws” knop, ik heb aan het begin een “Geschiedenis” knop. De rest van de knoppen is wel hetzelfde.
Hoe kom ik aan een nieuws knop, moet ik ergens een setting aanpassen?

Helaas mag ik mijn screenshot niet toevoegen, het is te groot.
 

Felair

Actief lid
Op de Android app heb je rechtsonder een knop langs je vriendenlijst om een menu uit te klappen en daar zit dan een knop Gr. Gebouw onder die hetzelfde doet. Dat zal op IOS niet anders vermoed ik. Daar zit dan een tabblad met Bijdragelijst
 
Bovenaan