Overgang van Age / Tijdperk

DeletedUser3971

Guest
Ik heb al gesearched, de FAQ gecheckt en ge googled maar kan nou niet vinden wanneer je overgaat naar de volgende age/tijdperk.
Ik vermoed nu dat het bij de eerste complete ontwikkeling is in de volgende Age maar de kaart is ook opgedeeld in ages dus misschien bij de volgende verovering van een land?

Iemand die mij kan inlichten? :D

Bij voorbaat dank,

Aber
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Jouw vermoeden is juist. De kaart heeft er niks mee te maken, de onderverdeling van de kaart geeft alleen aan welke bonussen en tegenstand je daar kan verwachten.
 

DeletedUser2296

Guest
je kunt naar een volgend tijdperk door technologieën te onderzoeken en vrijspelen met forgepunten, zo kom je steeds verder (dat kun je zien aan de kleur van het technologieën-scherm, en het staat er ook boven)

met hoe ver je bent op de landkaart heeft er niks mee te maken in welk tijdperk je bevind hoewel de provincies wel bij bepaalde tijdperken horen!

oh maar Leones heeft het al beantwoord
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11326

Guest
Hoi ik zou graag willen weten wanneer je het beste kan overgaan naar een volgende tijdperk. Je kan anders natuurlijk redelijk snel vastlopen op te weinig ruimte/te veel goederen nodig. Ik kon het antwoord niet vinden.
 

DeletedUser

Guest
Hoi ik zou graag willen weten wanneer je het beste kan overgaan naar een volgende tijdperk. Je kan anders natuurlijk redelijk snel vastlopen op te weinig ruimte/te veel goederen nodig. Ik kon het antwoord niet vinden.

Er is een tool gemaakt door speler EaCy waarin je kunt zien hoeveel goederen je uit een bepaald era gaat nodig hebben voor onder andere de tech.
Dit is als je de overweging voor het al dan niet overgaan naar een ander era daar op zou baseren wel erg handig.
 

DeletedUser10486

Guest
Zorg dat je in elk geval een voorraadje van enkele honderden goederen (van elk) hebt. En het kan nooit kwaad dat je de grootse gebouwen van je tijdperk hebt staan, en er al een paar levels in zitten.
Als je te snel naar het volgende tijdperk gaat, wordt het aanmodderen. Dan loop je vast op goederen die je niet hebt en gevechten die je niet kan winnen.
 

DeletedUser

Guest
Hoi ik zou graag willen weten wanneer je het beste kan overgaan naar een volgende tijdperk. Je kan anders natuurlijk redelijk snel vastlopen op te weinig ruimte/te veel goederen nodig. Ik kon het antwoord niet vinden.

Daar valt geen antwoord op te geven. Het hangt volledig van je speelstijl af en het gilde waar je in zit.
 
Bovenaan