opzeggen account op deze wereld

DeletedUser3662

Guest
Ik wil mijn account opzeggen in deze wereld, hoe moet ik dit doen?

Ik kan het nergens vinden.
 

ThaMartin

Actief lid
Hoi Braverick,

Je stelt deze vraag in het subforum van Dinegu. Daar kunnen wij geen account van jou vinden dus óf het is je inmiddels gelukt óf je vraag is wellicht in het verkeerde subforum gezet. Mocht dat laatste het geval zijn, stuur ons dan gerust een support ticket om even met je mee te kijken!
 

DeletedUser3662

Guest
Ik ben daar nog niet weg, maar speel daar onder de naam Smeog.

Ik heb daar inmiddels alle gebouwen verkocht.Iets anders kan ik niet verzinnen om daar van af te komen.
 

ThaMartin

Actief lid
Ah, dat verklaart het dan :)

Je account handmatig verwijderen van ÉÉN spelwereld op http://nl.forgeofempires.com is niet mogelijk. Indien je wilt stoppen met spelen, dan zal je je stad inactief moeten laten worden op die spelwereld. Afhankelijk van het tijdperk van een inactieve stad wordt het automatisch verwijderd:

- Steentijd of bronstijd: Een stad wordt automatisch verwijderd als het inactief is voor meer dan 30 dagen en als er minder dan 251 diamanten beschikbaar zijn.

- IJzertijd en vroege middeleeuwen: Een stad wordt automatisch verwijderd als het inactief is voor meer dan 30 dagen en als er minder dan 50 diamanten beschikbaar zijn.

- Hogere tijdperken: Deze steden worden niet verwijderd.

Houd er rekening mee dat de automatisch verwijdering soms langer dan 30 dagen kan duren. Het is dus mogelijk dat je enkele dagen langer moet wachten, maar dit zou niet meer dan 5 dagen mogen zijn.
 

DeletedUser3662

Guest
Ook vreemd dat dit niet mogelijk is, maar goed in mijn geval zit ik een hoger tijdperk en kan dus niet verwijderd worden.
Zonde van de bezetting van de server, maar oke dan laat ik alles gewoon voor wat het is.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groet.
 

DeletedUser7793

Guest
Ook vreemd dat dit niet mogelijk is, maar goed in mijn geval zit ik een hoger tijdperk en kan dus niet verwijderd worden.
Zonde van de bezetting van de server, maar oke dan laat ik alles gewoon voor wat het is.

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groet.
server bezetting zal geen rol spelen als je niet actief bent
Vervelende is wel dat je account wel in de burenlijsten blijft bestaan
(had onlangs iets van 12 inactieve accounts in burenlijst)

Diamanten criterium vindt ik onzin, deze zijn nml niet aan een spelwereld gebonden.
Als iemand bewust kiest om een account op te zeggen moet dat gewoon mogelijk zijn. (is zelfs wettelijk verplicht?)
 

ThaMartin

Actief lid
Je kunt je account ook wel opzeggen, maar dan zeg je hem voor alle spelwerelden op eenzelfde versie op en dit is niet ongedaan te maken.
 
Bovenaan