Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

Mijn vraag of de optie Handmatig vechten in GS er ook uit kan. Ik denk dat niemand die gebruikt, en ontzettend storend als je er per ongeluk op drukt in volle strijd.
 
Hoewel ik mijzelf er ook vaak aan erger denk ik niet dat ze zomaar die knop weg gaan halen. Ook omdat er denk ik nog zat spelers zijn die als ze er automatisch niet meer doorheen komen toch nog een paar proberen met de hand.
Als alternatief zou ik dan voorstellen om het een optie te maken om handmatig vechten uit te schakelen in de instellingen. Maar ik denk dat dit best veel tijd kost om te implementeren.
 
Mocht je toch in het gevecht komen, dan is er ook nog de optie automatisch doorspelen (naast opgeven) en dan gelijk naar het resultaatscherm te gaan.
 

Biervent

Actief lid
De meeste gevechten in GS speel ik idd automatisch. Echter wanneer ik tegen mijn grens van vermoeidheid aanloop ga ik teveel eenheden verliezen of kan ik het helemaal niet meer winnen. Dan kan ik altijd nog handmatig vechten en nog een heleboel gevechten winnen.
Dit waarschijnlijk omdat de automatisch afhandeling van gevechten helemaal niet zo goed geregeld is. bijvoorbeeld als er schurken bij je tegenstander staan gaat met automatisch vechten die het eerst beschoten worden waardoor ze ineens terug kunnen vechten.
Niet zo'n slim idee dus.
 
Mocht je toch in het gevecht komen, dan is er ook nog de optie automatisch doorspelen (naast opgeven) en dan gelijk naar het resultaatscherm te gaan.
Klopt, maar als je in een race zit tegen een andere gilde is dit wel irritant want het kost simpelweg veel tijd. Dat is volgens mij ook de irritatie bij OP
 
Dat ben ik met je eens. Vandaar ook mijn alternatief om het een instelling te maken.
Sowieso kunnen de instellingen van foe wel eens een rework krijgen xD
 
Dat ben ik met je eens. Vandaar ook mijn alternatief om het een instelling te maken.
Sowieso kunnen de instellingen van foe wel eens een rework krijgen xD
Wellicht dat Leones dit verder kan navragen bij inno, dan kan er ook bekeken worden of dit bij andere landen ook het geval is.
 
Bovenaan