Opknappen/Motiveren

DeletedUser43

Guest
Het is naar mijn idee niet voor iedereen even duidelijk, maar... ik zie in mijn eigen dorp eigenlijk alleen maar gouden sterretjes bij boompjes en struikjes.

Even het volgende dan maar...

Je kan onderin, op bezoek gaan bij één van de 79 andere spelers, je kan dan onder hun naam op aanvallen/bezoeken klikken.

Aanvallen is natuurlijk heel leuk om hoog in de ranglijst te eindigen, maar niet iedereen heeft de troepen om aan te vallen.

Als je gewoon op de afbeelding klikt ga je op bezoek en krijg je verschillende mogelijkheden.

1 Opknappen, als je hier op klikt kun je gebouwen waar en sterretje boven staat motiveren.
Doe dit op een nuttige manier, klik niet op een strohut als er ook een sterretje boven (bijv.) de fruitgaarde staat.
De speler zal je dankbaar zijn als je dan op de fruitgaarde klikt, de productie wordt dan vergroot.

2 Motiveren, hier geld eigenlijk hetzelfde, een boom aanklikken is lekker snel klaar, maar een school aanklikken is veel interessanter voor de speler die je dan helpt.

3 Plunderen,zoekook hier het grootste gebouw uit, niet leuk voor de speler waar je bent, maar wel leuk voor jezelf.
Hoe groter het gebouw, hoe meer buit!

Of ik hier de juist topic te pakken heb weet ik niet, maar het staat!
Hoop alleen dat er tot nog toe niemand zo intelligent was me voor te zijn.
Zo niet dan hoop ik dat het nuttige informatie is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er zijn 79 andere spelers, niet 80
smooch.gif

Ook is het niet altijd zo dat het grootste gebouw het meeste oplevert.

Verder is het wel erg nuttige informatie. Vooral de beginnende spelers zullen hier veel aan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser174

Guest
Erg handig, die uitleg!
Ook voor andere, de beginners. Ik wist het al, maar erg nuttige informatie!
 

DeletedUser

Guest
Hartelijk dank voor de informatie, ik zal het toevoegen aan de FAQ:cool:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn er mensen die bewust slechts een boompje opknappen in plaats van een school. Ongeacht wat je opknapt, je krijgt altijd 20 goudstukken. En als je een school opknapt ga je iemand meer helpen dan een boom. Althans, dat is wat ik dacht omdat de meeste inderdaad slechts boompjes ofzo aanklikken terwijl ik net de beste dingen ga opzoeken.
 

DeletedUser43

Guest
Volgens mij zijn er mensen die bewust slechts een boompje opknappen in plaats van een school. Ongeacht wat je opknapt, je krijgt altijd 20 goudstukken. En als je een school opknapt ga je iemand meer helpen dan een boom. Althans, dat is wat ik dacht omdat de meeste inderdaad slechts boompjes ofzo aanklikken terwijl ik net de beste dingen ga opzoeken.

Dat zou best wel eens mogelijk kunnen zijn, maar als ze nou eens denken aan de toekomst...
Er komt misschien ooit eens een mogelijkheid om een soort van Alliantie/Guild/Stam of iets dergelijks.
Als het nou het geval wordt dat je met juist de 80 mensen die nu bij elkaar zijn, zo iets moet/mag gaan vormen.
Dan zou dit slechts een soort van oefenen zijn en is het verstandiger om elkaar te helpen in de groei.

Natuurlijk val ik aan PvP is leuk, maar als ik dan ga helpen, help ik ook goed.
Dit natuurlijk om de tegenstander lekker sterk te maken, dan is winnen in een PvP battle ook veel leuker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan