ook een klok voor motivatie/opknappen in geschiedenis (FOE-10022)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4100

Guest
Beste mensen,

Als je bent aangevallen en je ziet dat in je geschiedenis kun je een ontgeldingsaanval
doen. Als je dat gedaan hebt zie je een klok lopen in je geschiedenis. Als je gemotiveerd/opgeknapt
bent en je geeft een motivatie/opknapbeurt terug dan heb je geen klok. Daardoor is het best lastig
vind ik om terug te motiveren/opknappen.:( Zoals je hier kan zien
idee.large.jpg

Mijn idee is als je iemand bezoekt en ook een motivatie/opknapbeurt terug geeft dat er dan ook een
klok gaat lopen. Zo kan je wat makkelijker en overzichtelijker terug motiveren/opknappen.:) Simpel maar
toch goed idee toch?:cool:

Graag jullie mening
 

DeletedUser

Guest
Dan gaat die klok pas lopen als je iemand gemotiveerd hebt om aan te geven dat je dat de komende 24 uur niet meer kan doen. Lijkt mij vrij overbodig want dat zie je ook in je lijst.
 

DeletedUser4100

Guest
Ja het gaat lopen zodat je kan zien wie je terug gemotiveerd hebt. Klopt dat je het ook
in de traditionele lijst kan zien. Het is net zo overbodig als de klok die gaat lopen als je
ontgeldingsaanval gedaan hebt.:p
Via de traditionele lijst kan je niet zien wie jouw heeft gemotiveerd/opgeknapt heeft
maar wel wie je iets kan geven. Das het probleem. In geschiedenis juist wel. Het lastige
is dat ik natuurlijk wel mensen wil helpen die mij hebben geholpen dat kan ik nergens anders
terug zien dan in de geschiedenis. Het is onoverzichtelijk via de geschiedenis wie al weer terug
gemotiveerd heb.;)

Ik heb nog even goed gekeken in de buren, gilde en vriendenlijst maar nergens heb ik kunnen
herleiden wie me heeft gemotiveerd of opgeknapt.:confused: Hoe kan je dat terug vinden los
van de geschiedenis? Want het idee om via geschiedenis waarin je het traditioneel herleid en
dan ook daar een klok te laten lopen is niet nodig maar hoe kan ik dan het herleiden wie mij
geholpen heeft en ik terug geholpen heb? Ik kan het echt nergens vinden.:wacko:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als jij wil spelen volgens het "voor wat hoort wat" principe dan mag je er best een beetje moeite voor doen. Als je dat al belangrijk vindt :wacko:
 

DeletedUser

Guest
Maar het is raar dat het "voor wat hoort wat" principe voor aanvallen wel geimplementeerd is (je kan makkelijk bijhouden of je wraak hebt genomen op iemand), maar het "voor wat hoort wat" principe voor motiveren/opknappen ontbreekt.

Ik ben voor deze functie.
 

DeletedUser

Guest
Maar het is raar dat het "voor wat hoort wat" principe voor aanvallen wel geimplementeerd is (je kan makkelijk bijhouden of je wraak hebt genomen op iemand), maar het "voor wat hoort wat" principe voor motiveren/opknappen ontbreekt.

Ik ben voor deze functie.

Nee, want je kunt 24 uur 'wraak nemen' Je kunt iemand echter altijd aanvallen (eens per 24 uur net als m/o). Als je met het idee wraak nemen nu wat meer had gedaan, zoals een 10% extra boost uit wraak, dan was het iets nuttigs geweest. Nu is het een nutteloze timer die niets toevoegt... (net zo eens als drakenridder voorstelt)
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat je in je stadsgeschiedenis meteen kan zien wat je met die andere speler kan doen.

Als je bent aangevallen staat er of "wraak" of het klokje, dus kan je meteen zien of je hem kan aanvallen of niet.
Als je bent gemotiveerd staat er altijd gewoon "bezoeken", dan kun je pas als je de stad ook daadwerkelijk bezoekt zien of je een actie kan uitvoeren (motiveren/opknappen) of dat je dat al gedaan hebt en dus voor niets naar die stad bent gegaan.

Als het klokje ook voor motiveren/opknappen wordt gemaakt, kun je dus meteen zien of je nog wat terug kan doen bij iemand die je heeft opgeknapt/gemotiveerd.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat je in je stadsgeschiedenis meteen kan zien wat je met die andere speler kan doen.

Als je bent aangevallen staat er of "wraak" of het klokje, dus kan je meteen zien of je hem kan aanvallen of niet.
Als je bent gemotiveerd staat er altijd gewoon "bezoeken", dan kun je pas als je de stad ook daadwerkelijk bezoekt zien of je een actie kan uitvoeren (motiveren/opknappen) of dat je dat al gedaan hebt en dus voor niets naar die stad bent gegaan.

Als het klokje ook voor motiveren/opknappen wordt gemaakt, kun je dus meteen zien of je nog wat terug kan doen bij iemand die je heeft opgeknapt/gemotiveerd.

Of je maakt gewoon je dagelijkse rondje. Kun je met 10 seconden zien hoe ver je timer is. Je gildeleden motiveer je sowieso vind ik, als je dan de rest gaat doen op een 'voor wat hoort wat'-principe dan kun je de mensen die niets doen gewoon verwijderen uit je vriendenlijst. En voila, profit.

Je geschiedenis werkt toch niet naar behoren in dit spel, en is veelal compleet overbodig. Dingen die je wilt zien kun je niet zien en dingen die je niet wilt zien krijg je 30x een melding over. Deze suggestie is ook compleet overbodig en draagt alleen maar bij aan de chaos die FoE een geschiedenis noemt.
 

DeletedUser4100

Guest
Het gaat erom dat je in je stadsgeschiedenis meteen kan zien wat je met die andere speler kan doen.

Als je bent aangevallen staat er of "wraak" of het klokje, dus kan je meteen zien of je hem kan aanvallen of niet.
Als je bent gemotiveerd staat er altijd gewoon "bezoeken", dan kun je pas als je de stad ook daadwerkelijk bezoekt zien of je een actie kan uitvoeren (motiveren/opknappen) of dat je dat al gedaan hebt en dus voor niets naar die stad bent gegaan.

Als het klokje ook voor motiveren/opknappen wordt gemaakt, kun je dus meteen zien of je nog wat terug kan doen bij iemand die je heeft opgeknapt/gemotiveerd.

Daar gaat het idee ook om. Het gaat niet zo zeer om het klokje maar het ''voor wat hoort wat'' princiepe zoude best handig kunnen zijn.
Eventueel met een vinkje dat je die persoon al gedaan hebt of iets dergelijks.
 

DeletedUser

Guest
Dit is een idee dat eigenlijk al is doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Het zou inderdaad handig zijn als je zo snel kan zien of bij die speler nog kan motiveren/opknappen. :)

Bedankt voor je input!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan