Opgelost 'Onzichtbare' Eenheden

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: BloodAngel
Wereld: Cirgard

Ik weet niet of het door de hardware acceleratie toevoeging komt (welke overigens weer uit staat bij mij) maar de (volgens mij alleen de snelle) eenheden van de tegenstander staan zo nu en dan op een plek zonder er echt te zijn.
Het beeld laat zien dat ze nog op de beginplek zijn, maar in feite staan ze op de rood omlijnde vakjes.

Je kunt ze hier ook raken, maar niet zien hoe ver ze kunnen lopen zoals normaal wel kan.
De volgende beurt verloopt wel normaal, buiten het feit dat de eenheden dus vanaf hun beginpositie lopen (visueel gezien).

zie bijgevoegd beeldmateriaal
edit: plaatjes willen niet? Hij geeft aan 'uploaden van bestand X is mislukt'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1072

Guest
hier even een plaatje:

ontzichbareeenheden_zps61ae05cb.png

En ja heb hier dus ook last van, ook al was dit volgens mij ook al voor de hardwareversnelling. die heb ik ook uit staan btw
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat was al voor de hardwareacceleratie zo. Ik had er soms ook last van, maar nu al eem tijdje niet. Het komt op dat moment door het langzame laden. Even opnieuw inloggen wil wel helpen.
 

DeletedUser6867

Guest
ik had dat ook door de hardware als ik het uit heb staan geen last
 

DeletedUser

Guest
Ja, dit kan inderdaad gebeuren tijdens sommige gevechten. Onze ontwikkelaars zijn dit momenteel nog aan het onderzoeken aangezien we (nog) geen idee hebben van de oorzaak van deze fout.

Bedankt voor jullie melding!

FOE-15254
 
Bovenaan