Ontslaan uit Gilde

DeletedUser6966

Guest
Hallo iedereen,

Ik heb de volgende vraag...bij ons in de gilde zitten 2 leden die altijd de leiding van onze gilde hadden...nu zijn zij al meer dan 4 a 5 maanden niet meer online geweest...ik heb de rechten om deze gilde te kunnen runnen maar kan in de ledenlijst deze 2 leden niet ontslaan...heb diverse berichten naar hun gedaan om de gilde te verlaten/online te komen...wat kan ik nu doen om ze toch te verwijderen/ontslaan?
 

Mr.Quib

Actief lid
Dat ligt aan de rechten die jij zelf hebt. Heb jij 'oprichter' rechten, dan kun je hun degraderen en daarna ontslaan. Zo niet, dan denk ik dat je even contact met support moet zoeken.
Om te degraderen: ga naar de ledenlijst, klik bij het betreffende lid op het kroontje met 'oprichter'. Je krijgt nu de vraag of je de speler wilt degraderen.
 

DeletedUser7153

Guest
en daarom is het niet handig dat spelers in de leiding allemaal oprichterrechten krijgen
misschien kan je de rechten ontnemen als je oprichterrechten hebt als je alleen leider rechten hebt dan heb je pech kan je beter de gilde verlaten want ontbinden wil niet als je geen oprichter bent
 

DeletedUser6966

Guest
Zal welcontact opnemen met support....bedankt iedereen voor de reacties.
 
Ik heb leidingrechten en in de browser zie ik direct waar ik gildeleden kan ontslaan, maar waar zit dat in de app???
 
Goed, al gevonden.
Gilde dan op de persoon klikken. Dan instellingen voor leden. Dan dat rode vierkantje rechtsboven naast Title.
 
Bovenaan