Geen Reproductie onmogelijk nog in te loggen

DeletedUser372

Guest
Ik heb zonet m'n tweede pvp toren veroverd maar direct hierna blokkeerde het spel en kan ik niet meer inloggen. het groene balkje stopt aan 70% en thats it. gedaan, geen beweging meer. wreed vervelend natuurlijk, zeker nadat ik ook nog diamanten heb gekocht enkele dagen terug.....

kan hier iemand eens naar kijken ?

gr,

Slay
 

DeletedUser372

Guest
ok, na 15 minuten weigering start het spel opnieuw op. Die laatste provincie die ik moest veroveren om de tweede pvp toren in te lijven moet ik blijkbaar opnieuw doen. even kijken wat het resultaat nu zal zijn.
 

DeletedUser372

Guest
nu heb ik die laatste provincie aanvallend veroverd en niet zoals vorige keer 'onderhandelend' gewonnen. nu aanvaard het spel dit blijkbaar wel. ik moet dus aanvallend provincies veroveren. hehe
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zonet m'n tweede pvp toren veroverd maar direct hierna blokkeerde het spel en kan ik niet meer inloggen. het groene balkje stopt aan 70% en thats it. gedaan, geen beweging meer. wreed vervelend natuurlijk, zeker nadat ik ook nog diamanten heb gekocht enkele dagen terug.....

kan hier iemand eens naar kijken ?

gr,

Slay

Als je dit met een andere browser probeert of even je cache wist, zou dit denk ik opgelost moeten zijn. Mocht je dit nog eens voorhebben, probeer dan je cache even te wissen of even tijdelijk een andere browser te gebruiken.

ok, na 15 minuten weigering start het spel opnieuw op. Die laatste provincie die ik moest veroveren om de tweede pvp toren in te lijven moet ik blijkbaar opnieuw doen. even kijken wat het resultaat nu zal zijn.

Je had dus een interne fout? Heb je je goederen nog wel behouden?

nu heb ik die laatste provincie aanvallend veroverd en niet zoals vorige keer 'onderhandelend' gewonnen. nu aanvaard het spel dit blijkbaar wel. ik moet dus aanvallend provincies veroveren. hehe

Als het goed is zou je ook door middel van onderhandelen provincies moeten kunnen overnemen.
 

DeletedUser372

Guest
voor zover ik weet heb ik alles behouden en keerde het spel gewoon wat terug.

ik krijg trouwens zeer dikwijls een foutmelding na een gevecht. bij 1 op 4 aanvallen krijg ik een 'interne fout' bericht. Is dit geweten ?


gr
 

DeletedUser372

Guest
ik vergeet er bij te schrijven dat ik idd twee provincies met onderhandelen heb gewonnen. bij de derde en allerlaatste provincie liep het fout.
 

DeletedUser

Guest
voor zover ik weet heb ik alles behouden en keerde het spel gewoon wat terug.

ik krijg trouwens zeer dikwijls een foutmelding na een gevecht. bij 1 op 4 aanvallen krijg ik een 'interne fout' bericht. Is dit geweten ?


gr

De interne fouten zijn inderdaad bekend. Voor meer informatie daarover wil ik je graag doorverwijzen naar dit topic.

ik vergeet er bij te schrijven dat ik idd twee provincies met onderhandelen heb gewonnen. bij de derde en allerlaatste provincie liep het fout.

Is er iets specifieks aan deze derde provincie wat je niet bij de eerste twee provincies hebt gedaan? Ik heb het over provincies (1 provincie heeft dus 1 item zoals een PvP-toren oid erop), niet over sectoren ;)
 

DeletedUser372

Guest
verkeerde communicatie. ik zeg 'provincies' terwijl dit sectoren moet zijn. het was dus de laatste sector in de derde provincie (2de pvp ijzertijdtoren).
voor de rest niets anders gedaan dan in de andere sectoren. ik onderhandelde, betaalde de grondstoffen (deels met diamanten) en hierna liep het mis.

gr
 
Bovenaan