onderzoeksniveau en punten bekijken om buren aan te wijzen

men werkt volgens onderzoeksniveau, om de spelers als buren aan te duiden.
zou het niet mogelijk zijn om ook de punten van de speler plus zijn onderzoeksniveau te bekijken?
bv ik heb nu een buur van 47milj en ik zelf zit maar op 1,5mil. maar omdat wij alle bij in het zelfde tijdperk zitten door ons onderzoek krijg ik hem als buur.
ik zou voor stellen om de punten en onderzoeksniveau te bekijken zodat het voor iedereen plezant blijf en eerlijke gevechten krijgt.
ik weet dat kapen en vechten er bij hoort. het zou wel plezant zijn met gelijke wapens.
ik val alleen mijn klein buren ook aan als ik zoveel op één volgende gevechten moet winnen maar ik kaap ze niet.
 

DarthRonin

Actief lid
Hoe groot acht je de kans dat je met jouw voorstel niet meer aangevallen wordt?
Of dacht je dat alleen spelers met 47M punten hun buren aanvallen en kapen?
 
neen maar ik wil de kloof kleiner hebben. ik kan niet beginnen tegen spelers van +10miljoen.
dat kapen kost mij zelf te veel fp omdat ik zelf moet bijdragen en zo de kans niet krijg om te groeien.
het is om de kans te krijgen om te groeien.
 

DarthRonin

Actief lid
dat kapen kost mij zelf te veel fp omdat ik zelf moet bijdragen en zo de kans niet krijg om te groeien.

Ah, het gaat dus niet om geplunderd worden.
Leg uit hoe het teveel FP kost om te kapen dan?
Want kapen levert altijd FP op, anders is het geen kapen maar gewoon teveel storten.
Dat laatste doe je om BD's te krijgen, dus dan moet je juist blij zijn met die grotere spelers omdat ze je BD's opleveren.

En als je zelf gekaapt wordt zijn er 2 opties.
1. je zet gebouwen kaapbaar (beter opletten dus)
2. je zit in een gilde waar niet geboost wordt (ben blij dat je buren je dan helpen tegen een kleine vergoeding)

Werk aan je Arc zodat je goedkoper GG's kunt vullen dan.
Reken uit wanneer je gebouw veilig staat voor de boost in je gilde en stort niet meer dan dat.
Gooi niet zoveel in je GG dat alle plekken geboost kunnen worden zonder dat je bij moet vullen om ze veilig te zetten.
En indien je in de "kaapbare levels" van een gebouw zit zorg je dat er 2 (of meer indien nodig) boosters online zijn die de plek gelijk pakken.
Als laatste nog...gebruik geen "treintje"....nooit...

Allemaal simpele trucjes om kapen tegen te gaan.
Tenzij je denkt dat je gekaapt bent als iemand meer dan je gildeboost in je GG gooit, maar dat noem ik dan weer geen kapen.
 

Markus

Actief lid
punten zeggen helemaal niks over of je buren van hetzelfde niveau zijn als jij... je kan beter naar arc level en aanval%'s vs verdediging%'s kijken in dat geval :p
 
Bovenaan