ondersteuningen

Moet het mogelijk zijn om te kiezen of je goud of voorraden krijgt bij ondersteunen?


  • Totaal aantal stemmers
    6

DeletedUser

Guest
hebben jullie het niet soms dat je heel veel goed hebt maar bijna geen voorraden. Om geld bij te krijgen is het best simpel je gaat naar andere mensen in de buurt en je ondersteunt hun. Maar voor voorraden gaat dat niet en daarom dacht ik als we nu opknappen of motiveren je bij 1 van de 2 in de plaats van 20 geld 20 voorraden zou krijgen. Ik denk dat dit een goede manier is om sneller voorraden te krijgen waar nu ook niet cht misbruik kan worden van gemaakt om dat je maar om de 24 uur iemand kan ondersteunen.

graag jullie meningen
 

DeletedUser

Guest
hebben jullie het niet soms dat je heel veel goed hebt maar bijna geen voorraden. Om geld bij te krijgen is het best simpel je gaat naar andere mensen in de buurt en je ondersteunt hun. Maar voor voorraden gaat dat niet en daarom dacht ik als we nu opknappen of motiveren je bij 1 van de 2 in de plaats van 20 geld 20 voorraden zou krijgen. Ik denk dat dit een goede manier is om sneller voorraden te krijgen waar nu ook niet cht misbruik kan worden van gemaakt om dat je maar om de 24 uur iemand kan ondersteunen.

graag jullie meningen
Nee, lijkt me geen goed idee. Maar er is al iets op gevonden. Voorradengebouwen kosten namelijk voornamelijk goud en huizen (voor goud) kosten veel vooraden. Als je in jouw geval veel goud hebt kun je dus beter een paar huizen verkopen en daarvoor een (paar) goed(e) voorradengebouw(en) kopen. Die kun je nu al betalen want je hebt wel genoeg goud zo te horen.
 

DeletedUser

Guest
Ergens zie ik wel heil in het idee. Wanneer men nu gebouwen gaat motiveren krijgt men 20 goudstukken ongeacht het gebouw dat men motiveert. Wanneer je iemand helpt door zijn geldproducerende gebouwen te motiveren is het logisch dat je goudstukken krijgt, maar help iemand met de productie van goederen en dan mag je best wel goederen krijgen van me. Uiteindelijk kies je als bezoeker zelf waar je wil helpen en kies je als het ware je beloning.
 
Bovenaan