Onderscheid tussen aanval en toernooi

DeletedUser234

Guest
Anders dan ik had verwacht is er geen verschil tussen een aanval op een speler via de lijst onder in het scherm en via een aanval gedaan via de toernooi toren.

Het zou toch logischer zijn dat een gewone aanval idd beloond wordt door zoals het nu is een plundering van een gebouw (mits je wint natuurlijk) en een toernooi alleen gevochten wordt tussen spelers die hier bewust voor hebben gekozen.
Mogelijk doormiddel door goudmunten en evt. forgepunten te betalen aan de 'toren' om hieraan mee te doen. De pot wordt dan verdeeld onder de top 5 of deels per gewonnen gevecht.
Zo krijg je dat spelers die zich liever zoveel mogelijk alleen met de economische kant van een rijk opbouwen bezig willen houden zich hierop kunnen concentreren met af en toe de kans op een aanval natuurlijk.

En wat ik heel fijn zou vinden is een replay optie, vooral van gevechten waarbij men is aangevallen. Zo kun je zien wat er is gebeurd ipv alleen te zien dat je hebt verloren of gewonnen.


Gr.
Smurf
 

DeletedUser

Guest
er zit idd geen verscheel in dat is jammer

maar mijn idee is
pvp toernooi: geen gebouw plunderen bij winst gaat om de medailles aan eind van toernooi
gewoon gevecht: zoals het nu is gaat om het plunderen van gebouwen

teven zijn gevechten altijd vs de PC die de tegenstander bestuurd
ben wel eens online tijdens een gevecht en zie ineens dat is een gevecht heb gehad
zou leuker zijn als je het zelf kan doen als je online bent
of je laat het over aan de PC
PC volgt vaste algoritmes dus aardig voorspelbaar een mens niet
zo worden de gevechten ineens spannender als je een mens tegenover je hebt
 

DeletedUser234

Guest
Precies wat ik bedoel.

En idd op moment is de PC redelijk makkelijk te verslaan, of hij maakt niet goed genoeg gebruik van terrein en eenheden of die speervechters zijn wat overpowered. Zelfs tegen ijzertijd troepen kun je een grootdeel van de provincies hiermee veroveren. Ik wissel dit nu af zodat ik voor de pvp punten voor brons en ijzertijd vergaar.
 

DeletedUser

Guest
Als ik spelers gewoon aanval geeft hij aan dat ik nog 0 tot rang 1 moet.
Maar ik stond al 1e in de punten rang voordat ik die speler aanviel en mn laatste 255 xp verkreeg.
Maar als ik dan bij de toren kijk (pvp) dan sta ik 3e
Wat is dan die 1e plaats die ik verkreeg bij het normaal aanvallen van spelers?
 
Bovenaan