Nieuwsbrief

.Sela

Nieuw lid
Goedemiddag,

Aangezien ik al meerdere mailen support gemaild heb hierover, dan maar even zo.
Ik krijg nog steeds geen nieuwsbrief, terwijl ik alles goed heb aangevinkt, en afgevinkt en weer aan Ect Ect.
Kan dit aub gefixt worden?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We kunnen je hier alleen via de support mee helpen, ik raad je dus aan om het supportsysteem te blijven gebruiken hiervoor.
 
Hallo,
Ik heb ook al meerdere supportaanvragen hieraan besteed, en krijg alleen maar te horen: bij de volgende nieuwsbrief komt het vanzelf goed. Het supportsysteem werkt in dit geval dus niet, zijn er nog andere opties?
 

SonnyWeg

Actief lid
@Leones en/of @Arsenal: Klopt het dat we geen nieuwsbrief over het huidige zomerevent hebben gehad waarmee we gratis eventvaluta op 1 wereld kunnen krijgen?
Ik heb deze namelijk niet gekregen. Het is dat ik deze topic tegenkwam, want het was mij aanvankelijk niet eens opgevallen xD
 
Het evenement is zo goed als voorbij: ik heb geen nieuwsbrief ontvangen. Het lijkt er dus op dat sommige mensen wel en anderen geen nieuwsbrief ontvangen. En dat innogames het totaal niet interesseert.
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik heb support benaderd en kreeg vervolgens dit als antwoord:

FOE support.PNG


Ik heb voorheen nooit iets aangevinkt of weg gevinkt op die pagina en wist niet eens dat die bestond. Alle voorgaande events heb ik wel gewoon een mail gehad, dus ik heb geen idee wat er is veranderd of fout gegaan.
 
Ik heb die 'oplossing' al meerdere keren gedaan, ook op aanwijzing van support, maar dat werkt bij mij dus niet.
 

.Sela

Nieuw lid
Bij mij ook niet, ik had zelfs een nieuw email adres gebruikt voor FOE maar kreeg daarop ook geen nieuwsbrief
 
Ik kreeg de volgende reactie in m'n meest recente supportaanvraag:
"Dat is een interne instelling ergens, het is een best complex systeem van dingen die samenwerken helaas, wat het soms lastig maakt om een oorzaak te vinden waardoor een mail niet wordt verstuurd of hoe dat is op te lossen."
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je een supportaanvraag indient kunnen we er verder naar kijken.
 
Ik heb ook dit keer geen nieuwsbrief ontvangen. En ik heb al drie supportaanvragen hierover ingediend. @Leones kun je aangeven wat ik erin moet zetten om te zorgen dat er deze keer serieus naar gekeken word?
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik heb ook dit keer geen nieuwsbrief ontvangen. En ik heb al drie supportaanvragen hierover ingediend. @Leones kun je aangeven wat ik erin moet zetten om te zorgen dat er deze keer serieus naar gekeken word?

Welke mail gebruik je? Ik gebruik(te) hotmail. Volgens Leones lag het aan de e-mail. Ondanks dat ik daar zeer mijn twijfels over heb, heb ik vanmiddag m'n mail veranderd. Als je ook hotmail gebruikt dan zou het verhaal wel kunnen kloppen en gaat het waarschijnlijk om een structureel probleem. In ieder geval iets wat inno aan MOET pakken.
 
Ik gebruik mijn eigen email server, ik heb alle email server logfiles van jaren, en kan zien dat er gewoon geen nieuwsbrieven van inno verstuurd worden. Wel emails als er bijvoorbeeld iets gebeurd op dit forum of als er weer eens een (nutteloze) reactie komt op een supportaanvraag.
 

SonnyWeg

Actief lid
Hier precies hetzelfde. Er zit dus duidelijk ergens een fout in het systeem en inno legt de fout bij een ander (in dit geval de e-mail van de speler)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Elke supportaanvraag wordt serieus behandeld, je hoeft daar niets iets speciaals in te zetten.

In het geval van @pyromax is momenteel de oorzaak onduidelijk helaas, maar zijn we er naar aan het kijken.
In het geval van @SonnyWeg kunnen we zien dat de mail wordt verstuurd, de instellingen staan dus verder goed en aan onze kant gaat er niets mis, en kunnen we verder ook niet helpen.
 
Bovenaan