Nieuwsbrief

SonnyWeg

Actief lid
In het geval van @SonnyWeg kunnen we zien dat de mail wordt verstuurd, de instellingen staan dus verder goed en aan onze kant gaat er niets mis, en kunnen we verder ook niet helpen.

In dat geval kunnen jullie de mail ook opnieuw verzenden. De link werkt toch maar 1 keer, dus je hoeft niet bang te zijn voor "misbruik". Daarnaast weet je ook meteen of het echt aan de mail ligt aangezien ik mijn mail heb veranderd. Aan de andere kant zou het ook nu weer kunnen mislukken aangezien ik de mail over jouw reactie weer naar mijn oude mailadres is verstuurd.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
In dat geval kunnen jullie de mail ook opnieuw verzenden. De link werkt toch maar 1 keer, dus je hoeft niet bang te zijn voor "misbruik". Daarnaast weet je ook meteen of het echt aan de mail ligt aangezien ik mijn mail heb veranderd. Aan de andere kant zou het ook nu weer kunnen mislukken aangezien ik de mail over jouw reactie weer naar mijn oude mailadres is verstuurd.
We hebben helaas niet de mogelijkheid om die nieuwsbrieven opnieuw te versturen.
 
Ik begrijp dat ik weer eens wat sterren misloop voor het huidige evenement omdat ik nog steeds geen nieuwsbrieven ontvang. Toch jammer dat zoiets niet te fixen is.
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik begrijp dat ik weer eens wat sterren misloop voor het huidige evenement omdat ik nog steeds geen nieuwsbrieven ontvang. Toch jammer dat zoiets niet te fixen is.

Volledig mee eens. Ik ben maar gestopt met proberen om dit op te lossen. Dan maar geen extra "event valuta", maar ik ben ook niet van plan om ooit dia te kopen (ook al krijg ik er genoeg op gratis manieren)
 
Ja, dit is denk ik ook de laatste keer dat ik een support aanvraag doe. Het is blijkbaar erg ingewikkeld om nieuwsbrieven te versturen. En dit is dan de enige nieuwsbrief die ik wil ontvangen. Zo'n beetje elk bedrijf in de wereld wil mij overspoelen met nieuwsbrieven, maar de ene die ik wil, is blijkbaar onmogelijk.
 
Hmmm, ik ben zwak: ik het toch maar weer een support aanvraag ingediend. Als ze nieuwsbrieven verzenden niet op orde kunnen krijgen, kunnen ze misschien een mechanisme instellen om mensen via een andere weg de bonussen toe te sturen?
 

oleluia

Nieuw lid
Bij aanmaken van mijn account heb ik blijkbaar de nieuwsbrief niet aangevinkt. Waar kan ik deze alsnog aanzetten?
 
Bovenaan