Nieuwe wereld

73depijp

Nieuw lid
Komt er toevallig binnenkort weer een nieuwe wereld? Lijkt me leuk om weer eens vanaf het begin mee te doen in een wereld, erg lang geleden dat dit kon.. :)
 

DarthRonin

Actief lid
Ik verwacht hem over ongeveer een jaartje.
Maar denk niet dat iemand een exacte datum kan geven tot heel kort voordat ie komt.
Deze verwachting is overigens gebaseerd op de periode die tussen voorgaande nieuwe werelden zat, dus is een hele grove schatting.
 

nietje52

Actief lid
Pijp, ik weet niet waarom je vanaf het begin van een wereld wil zijn maar ga er maar vanuit dat ook die wereld binnen een korte tijd gedomineerd wordt door dia-spelers.
 

DarthRonin

Actief lid
Hij schrijft niks over dia spelers als reden dat hij graag een nieuwe wereld wil.
Zelf vind ik een nieuwe wereld ook wel zo zijn charme hebben.
Heb er wel weer eens zin in, eerst hele tijd roepen dat ik er niet serieus ga spelen en het dan toch niet kunnen laten en mijn oudere werelden weer laten verslonzen :D
 

nietje52

Actief lid
Hij schrijft niks over dia spelers als reden dat hij graag een nieuwe wereld wil.
Zelf vind ik een nieuwe wereld ook wel zo zijn charme hebben.
Heb er wel weer eens zin in, eerst hele tijd roepen dat ik er niet serieus ga spelen en het dan toch niet kunnen laten en mijn oudere werelden weer laten verslonzen :D

Daar heb je gelijk in maar hij is nog amper begonnen op zijn eerste wereld F. (430k punten en 3 GG waarvan de hoogste lvl 11)
Dus ik vraag me serieus af wat dan de aantrekking van een nieuwe wereld is boven gewoon op A t/m E een dorpje beginnen.
 

73depijp

Nieuw lid
Mooie reacties allemaal haha, flink gespeculeerd over de reden waarom ik dit vraag. Wat @DarthRonin zegt, het gaat me gewoon om de charme van zo'n nieuwe wereld waarin iedereen vanaf 0 begint. Dat het door dia-spelers gedomineerd wordt is toch wel zo, alleen is het gewoon leuk om met iedereen tegelijk op 0 te beginnen ergens. Dus niet op A t/m E beginnen.
 

SwTim

Lid
Wat is het verschil tussen de diverse werelden... ik speel er nu op 2; East Nagach en Cigard. enige verschil tot nu toe...op East Nagach word ik veel minder aangevallen en berooft.
Er zijn nog meerdere werelden.... wat is het verschil...en (een andere?) de uitdaging er van?
 

Atokirina

Actief lid
Wat is het verschil tussen de diverse werelden... ik speel er nu op 2; East Nagach en Cigard. enige verschil tot nu toe...op East Nagach word ik veel minder aangevallen en berooft.
Er zijn nog meerdere werelden.... wat is het verschil...en (een andere?) de uitdaging er van?
Het aanvallen en beroofd worden hangt puur af van met wie je in de buurt bent ingedeeld. Dit zal weinig te maken hebben met de wereld waarop je speelt.

Het grootste verschil van wereld tot wereld zullen de verschillende gildes en spelers zijn, nieuwe werelden worden geopend wanneer de populatie van de bestaande werelden te groot wordt.
 
zowel op de Engelse als de Amerikaanse server zijn vandaag nieuwe werelden gestart.

Off-topic op 't Engelse forum is het 'castle-system' aangekondigd voor 13-10 a.s., geld dit ook voor de NL-servers?
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Op twitter kwam een berichtje voorbij dat er een nieuwe wereld aan zit te komen.

Enkele taalversies hebben inderdaad een nieuwe wereld geopend, helaas geldt dat niet voor de Nederlandse server.

zowel op de Engelse als de Amerikaanse server zijn vandaag nieuwe werelden gestart.

Off-topic op 't Engelse forum is het 'castle-system' aangekondigd voor 13-10 a.s., geld dit ook voor de NL-servers?

Ja dat geldt ook voor ons, aankondiging plaats ik vanavond.
 
Bovenaan