Nieuwe wereld

DeletedUser11248

Guest
Wanneer komt er ooit nog eens een nieuwe wereld?

Ik zou er graag eens bij zijn sinds het begin met een vriendengroepje om zo een mooie top alliantie te vormen.

Bij een wereld die al langer open is dan 2 jaar, word ik helaas een beetje ontmoedigd..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er zijn momenteel nog geen plannen voor een nieuwe wereld, wanneer dat wel het geval is zal het worden aangekondigd.
 

DeletedUser11248

Guest
Er zijn momenteel nog geen plannen voor een nieuwe wereld, wanneer dat wel het geval is zal het worden aangekondigd.

Er zijn waarschijnlijk voorwaarden verbonden aan het openen van een nieuwe wereld.

Normaal kan je toch een ETA opstellen wanneer een nieuwe wereld zal openen aan de hand van de grafiekjes?

Of gaat dit spel er zo op achteruit dat de laatste server niet meer volgeraakt.
 
Denk dat je met een nieuwe wereld eerder nog meer ontmoedigd zou worden hoor. Einde tech spelers van andere werelden, met flinke dia en fpvoorraden, om niet te spreken van veel meer spelervaring, blazen de nieuwe spelers behoorlijk weg. Maar je kan jezelf wel alvast voorbereiden, door op andere werelden bijvoorbeeld alvast een fp of dia farm op te zetten zodat je bij de start een betere uitgangspositie hebt en sneller crossjes kan gaan doen.
 

DeletedUser12610

Guest
wil op beta mijn acount verwijderen die heeft dezelfde naam als op elke andere wereld als ik die naam verwijder gaat dan ook op elke wereld de naam weg ?
 

DeletedUser12948

Guest
Nieuwe provincie zat ik aan te denken, na maktaba is er geen provincie meer voor mij om te veroveren.
 

DeletedUser11248

Guest
Iets van nieuwe info over een nieuwe wereld of nog steeds niet?
 

DeletedUser12695

Guest
Ik denk dit nog steeds het antwoord is ;)
Er zijn momenteel nog geen plannen voor een nieuwe wereld, wanneer dat wel het geval is zal het worden aangekondigd.

Let vooral op het "wanneer dat wel het geval is zal het worden aangekondigd." gedeelte. :)
 
Bovenaan