nieuwe wereld

DeletedUser12617

Guest
Speel forge nu iets meer dan een jaar en zou het leuk vinden als er weer eens een nieuwe wereld start zodat ik me vanaf het begin kan meten met andere en dat ik wat ik in het afgelopen jaar heb geleert vanaf het begin kan gebruiken.
Wellicht dat er meerdere spellers zijn die er zo overdenken.
Dus mijn vraag is start er nog een wereld want deze loopt al bijna 2 jaar
 

DeletedUser6877

Guest
Ik zou zeggen laat foe zich eerst focussen op het oplossen van de belangrijke zaken, ipv weer een randzaak erbij te pakken.
 

DeletedUser6877

Guest
ehm het algemene functioneren van foe, html werkt nog niet naar behoren, gvg dient hersteld te worden, vastlopers, zaken te over. Nieuwe wereld is absoluut geen prio.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is echter uiteraard niet zo dat een nieuwe wereld het werk aan het spel verhindert, dat staat er compleet los van.
 

Tigertjheu

Actief lid
US heeft zelfs 26 werelden, en welke voor ab gelden, gelden ook voor cde en f, dus een 6e wereld zie ik wel zitten :D
Lekker in de vroege tijdperken weer eens wat doen.
 

DeletedUser6877

Guest
nee, want er zijn nu genoeg medewerkers die zich met allerlei randzaken binnen houden, maar de kern daar zit een tekort, dus een nieuwe wereld leidt wel degelijk af ;p
 

DeletedUser9703

Guest
Asjeblieft geen nieuwe werelden erbij. Dan worden de werelden alleen maar leger en dus saaier. Je ziet dat ook in andere spellen. Veel werelden en weinig actie.
Dat ze in de US 26 werelden hebben is niet zo vreemd. Daar wonen ook ietwat meer spelers dan in NL.
 
Bovenaan