Nieuwe teamleden gezocht (augustus 2021)

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nieuwe teamleden gezocht (augustus 2021)

Beste spelers,

Het is weer even geleden dat we nieuwe teamleden hebben gezocht, maar we zijn ondertussen toe aan versterking om onze trouwe spelers zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen blijven.

Momenteel zijn we opzoek naar Game moderators, Social Media Moderators en Wiki moderators!

Voor gedetailleerde informatie, functieomschrijvingen, -vereisten en solliciteren verwijs ik jullie graag naar onze rekruteerpagina (klik).
Hier vind je alle noodzakelijke informatie wanneer je overweegt te solliciteren voor een functie binnen ons team. Mocht je al een keer gesolliciteerd hebben, aarzel dan niet om dit nog eens te doen!

Vergeet niet de acceptatiecriteria aan te vinken onderaan de 'solliciteer' pagina, zodat we in staat zijn je sollicitatie te bewaren en eventueel op een later tijdstip nog in te zien als (her)overweging.

Daarnaast kun je ook kiezen om door middel van e-mailnotificaties op de hoogte te blijven van de status van je sollicitatie (deze houden we zo snel en nauwkeurig mogelijk bij).

Graag licht ik jullie nog toe hoe wij je sollicitatie intern zullen behandelen:

  1. Sollicitatiefase
    - Je sollicitatie komt binnen in ons systeem - hier krijgen wij een melding van;

  2. Beoordelingsfase
    - Iedereen binnen het Forge of Empires NL team wordt ingeschakeld om hun oordeel te vellen over de sollicitaties;
    - Het team voert een screening uit om een inschatting te maken van spelkennis en -historie.
    - Community Management buigt zich over de beoordelingen en selecteert de potentiële kandidaten die uitblinken;

  3. Gespreksfase
    - De hiervoor genoemden kandidaten worden uitgenodigd voor een aanvullend sollicitatiegesprek via Skype (geschreven chat) en/of Discord (geschreven/voice chat);
    - Het management trekt zich opnieuw terug voor haar laatste beoordeling;

  4. De uitslag
    - Je krijgt terugkoppeling of je al dan niet aangenomen bent.

Ik wens jullie veel succes met het schrijven van je sollicitatie en wie weet begroeten we je binnenkort wel in ons team!


Met vriendelijke groet,

Arsenal
Co-Community Manager
Forge of Empires Nederland
 
Bovenaan