Nieuwe bonus bij een nog uit te brengen GG

Het toevoegen van een GG welke de looptijd van gebouwen verkort.

  • Ja

    Stemmen: 44 77,2%
  • Nee

    Stemmen: 13 22,8%

  • Totaal aantal stemmers
    57
  • Enquête gesloten .

DeletedUser8890

Guest
Ik gebruikte je idee als voorbeeld.
Van t feit de mensen oftewel ong. 7 miljard wezens over t algemeen zichzelf wil helpen .
Jij was diegene die reactie wou ipv alleen slecht idee te zeggen .
Net zoals mensen alles willen verklaren ...
Hoe is de mensheid ontstaan bv. ? hier zijn veel speculaties over van wetenschappelijke ideologie tot religieuze ideologie .
Met t alles willen verklaren heb ik geen problemen mee nieuwsgierigheid is een goede eigenschap , maar met t mensen willen zichzelf helpen heb ik wel problemen oorzaak uitstellen van innen gevolg plundering . Je hoort het te accepteren het is immers je eigen schuld oorzaak - gevolg men wilt alles sneller , makkelijker etc etc. zo werkt het niet je hoort wat te doen . Lekker makkelijk ik heb geen zin om geplunderd te worden dus plaats ik t nieuwe GG zo loop ik niet achter en word niet geplunderd .
 

PrivateHead

Actief lid
Dan snap je duidelijk het hele idee niet, omdat door de teruglopende inningstijd producties eerder klaar zijn krijg je ook te maken met producties die te vroeg klaar zijn (voordat mensen thuis zijn van werk, school of uit bed) tegelijk met minder tijd om alle gebouwen gemotiveerd te krijgen. Dat resulteert in meer plunder kansen voor de plunderaars.
De rest van het wazige gedoe reageer ik beter niet op.
 

DeletedUser

Guest
Dan snap je duidelijk het hele idee niet, omdat door de teruglopende inningstijd producties eerder klaar zijn krijg je ook te maken met producties die te vroeg klaar zijn (voordat mensen thuis zijn van werk, school of uit bed) tegelijk met minder tijd om alle gebouwen gemotiveerd te krijgen. Dat resulteert in meer plunder kansen voor de plunderaars.

Onzin redenatie. Dat kan je makkelijk tegen gaan door dat GG dan niet te ver omhoog te brengen. Doe je het goed, dan zijn die plunderaars juist kansloos.
 

PrivateHead

Actief lid
Onzin redenatie. Dat kan je makkelijk tegen gaan door dat GG dan niet te ver omhoog te brengen. Doe je het goed, dan zijn die plunderaars juist kansloos.

Dan hoeven we ons ook niet meer druk te maken over dat het GG te groot gaat worden, dat was je vorige argument ;)
 

midas89

Actief lid
Misschien ook een goed idee om de cool-down tijd van de m/o teller hierin ook mee te laten nemen.
Dat je op dezelfde manier je vaste momenten van de dag kunt houden voor het motiveren en/of voor het aanvallen van de buren.
 

DeletedUser

Guest
Dan hoeven we ons ook niet meer druk te maken over dat het GG te groot gaat worden, dat was je vorige argument ;)


Jouw argument veranderd van

Daarmee is deze bonus dus in een goede balans en absoluut geen stoorzender mbt de plunderaars die ook hun kans willen kunnen grijpen.


naar

Dat resulteert in meer plunder kansen voor de plunderaars.

Je past je argumenten nogal aan naar wat je denkt dat men wil horen. Feitelijk zet je plunderaars buiten spel, omdat je beter zal kunnen plannen. Jij probeert je idee er door te drukken op basis van oneigenlijke argumenten.

Overigens hoeven nadelen van iets niet met elkaar in overeenstemming te zijn om op te kunnen gaan.
 

PrivateHead

Actief lid
Dat is inderdaad aanpasbaar omdat de voordelen van deze bonus evenzogoed de nadelen zijn. Precies passend in de balans die bij een leuk idee passen. Het is maar net hoe je met het GG omgaat.
Dat is dus niet aanpasbaar om mijn zin door te drukken ik heb dat vooraf ook duidelijk gesteld in het stukje voordelen en nadelen. Elk voordeel van deze bonus is om te buigen naar een nadeel en vice versa. Slim spel kan wenselijk zijn.
 

PrivateHead

Actief lid
Wat jammer is dat er een paar mensen Nee gestemd hebben waarvan ze achteraf zeiden dat ze het inderdaad niet goed gelezen hadden en toch Ja hadden willen stemmen. Het resultaat is dat er met 1 Nee stemmer, 3 Ja stemmers nodig zijn om gelijk te komen maar omdat dan een Nee stemmer liever Ja had gestemd maakt dat zelfs een verschil van 4 stemmen. Ik merk hieraan wel dat het erg lastig is om een poll positief af te sluiten, wel een leuke uitdaging ;)

Tip voor de mensen die nog willen stemmen:
Lees goed wat er bedoeld wordt, het idee gaat puur om een GG bonus door InnoGames te laten ontwikkelen die korting gaat geven op de factor 'Tijd' in het spel.
De aangegeven percentages door mij, Midas en Murdocku zijn alleen bedoeld om een beeld van de effecten te geven, deze percentages maken geen onderdeel uit van de poll. De ontwikkelaars gaan (als het opgepakt wordt) op hun eigen creatieve manier invulling geven aan de precieze bonus, zodat het veel beter in balans is dan wij kunnen berekenen. Focus je stem dus niet op de grove indicaties van de percentages maar op het idee van de Korting op de factor 'Tijd'.
 

DeletedUser

Guest
Deze poll loopt nog 1 dag. Zijn er nog mensen die hierop willen stemmen?
 

PrivateHead

Actief lid
Hierbij dank ik iedereen (ook de Nee stemmers) voor de moeite om het idee te lezen en op de poll een mening te bekrachtigen. Uiteraard ben ik er vooral blij mee dat de Ja stemmers de minimaal benodigde meerderheid gehaald hebben.

Nou maar hopen dat de NL mods het een beetje goed weten te verkopen aan de juiste afdelingen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit idee is goedgekeurd, en zal doorgegeven worden aan de ontwikkelaars. Het topic wordt morgen gearchiveerd.
 
Bovenaan