Nieuwe addon voor op de map buiten je stad

Naast de taverne is er een grot aanwezig deze word nog nergens voor gebruikt.
Zou het niet leuk zijn als deze omgevormd zou kunnen worden tot een Mijn?
Deze Mijn kan gebruikt worden als een soort van schattenzoektocht alleen gaat deze wat anders.

Om deze vrij te spelen zou je er eerst voor moeten zorgen dat je de juiste goederen hebt om de Mijn te kunnen openen (bouwen)
Per tijdperk verschillend en een X aantal voorraden & munten.

Als de Mijn eenmaal open is krijg je 3 productiemogelijkheden (of meer ligt eraan wat de ontwikkelaars ermee willen) je kunt veel kanten op met het idee.

optie 1 is voor 4 uur, optie 2 8 uur en optie 3 24 uur.

Wat je van de Mijn kunt krijgen zijn 6 mogelijkheden:

Voorraden, Munten, Diamanten, Leger eenheden, Medailles & FP.
Hoeveelheid verschilt per optie en de uitkomst is in verschillende percentages.

Om de Mijn aan te kunnen zetten heb je 3 dingen nodig per productie mogelijkheid verschilt het aantal.

de 3 dingen zijn: X aantal bevolking, X aantal munten & X aantal voorraden.
Hoeveelheid verschilt ook per tijdperk.

Bevolking word afgetrokken van de bevolking die je beschikbaar hebt voor de tijd dat de Mijn aan staat als je de productie int krijg je je bevolking terug.

Het idee is ontstaan om een klein extraatje toe te voegen wat je kunt doen in je empire.

Ik zie er verder geen nadelen aan, je kunt het niet uitbuiten lijkt me.
Het is wellicht even werk om uit te zoeken hoeveel wat moet kosten per tijdperk en wat je terug kunt krijgen per tijdperk maar misschien een vergelijkbare hoeveelheid als met schattenzoektocht.

Groetjes,

Darkside
 
Er komen in de nabije toekomst al incidenten bij en dagelijkse uitdaging (en de schattenzoektocht gaat eruit) even zien hoe dat uitpakt maar ik kan me voorstellen dat nog zo'n added feature een beetje overdreven wordt. Je moet ook nog toekomen aan de basis van het spel he ;)
 

DeletedUser

Guest
Oke als er toch iets mist na het verdwijnen van de zoektocht zou dit misschien een leuk alternatief zijn ;)

Ze doen die schattenzoektocht juist weg omdat er incidenten en een dagelijkse uitdaging bij komen. Ze zitten dus niet op een alternatief te wachten.
 
Als er toch iets mist na de het verdwijnen van de schattenzoektocht mag je hopen dat die visionairs van innogames die feature gewoon weer terugbrengen
 

Markus

Actief lid
waarom in die grot geen (random) dungeon bouwen waarin je vrij kan rondlopen, monstertjes kan verslaan en loot kan innen?

oh wacht, da's een ander spel :p
 
Bovenaan