Nieuw soort event

Nu weet ik, we hebben al heel veel verschillende soorten events, elke drie weken wel een nieuwe, maar nu speel ik ook een ander spel en die heeft een geweldig simpel systeem.

Je verdient gedurende het event d.m.v. allerlei questen een soort van tokens. Gedurende het event (en tot een nieuw event begint) opent er dan een winkeltje waarin je die tokens kan omzetten naar prijsjes. Geen minigames die je boordevol tijd kosten om te spele, en ook geen risico dat je pech hebt en net niet genoeg voortgang maakt. Ook geen risico dat je eigenlijk geen tijd hebt dus het event gewoon laat schieten. Maar gewoon selecteren wat je wilt hebben en dan kopen met je tokens.

Lijkt me een geweldig goed en simpel uit te voeren event, en dan innogames zich focussen op het maken van nieuwe tijdperken i.p.v. elke keer iets nieuws te verzinnen.
 

Noordeling

Nieuw lid
Nou, dit lijkt er meer op. Kan jij niet bij Foe gaan werken? Die lui die tegenwoordig aan het roer zitten, daar heb ik mijn bedenkingen bij. Neem GE level 5, hoe verzinnen ze het, of dat laatste evenement.
 

Joey-the-king

Actief lid
en ook geen risico dat je pech hebt en net niet genoeg voortgang maakt.
Dit is juist in het voordeel van Inno: mensen kopen diamanten.


Maar gewoon selecteren wat je wilt hebben en dan kopen met je tokens.
Dat wordt wel heel makkelijk lijkt mij. Je moet tijdens een event ook gewoon vaak geluk hebben als je aan zo' n rad draait o.i.d. als je je prijzen zelf kunt kiezen is het te makkelijk en haalt iedereen steeds alle upgrades zonder extra diamanten te hoeven besteden, nadelig voor Inno.
 
Dat wordt wel heel makkelijk lijkt mij. Je moet tijdens een event ook gewoon vaak geluk hebben als je aan zo' n rad draait o.i.d. als je je prijzen zelf kunt kiezen is het te makkelijk en haalt iedereen steeds alle upgrades zonder extra diamanten te hoeven besteden, nadelig voor Inno.
En wat is daar tegen? Men zou ook de prijzen van vorige events kunnen gebruiken, op die manier kunnen spelers die voorheen het net niet gehaald hebben een aantal gebouwen compleet kunnen maken. Ik heb de indruk, als ik zo eens rondkijk, dat er genoeg spelers zijn die gewoon zo'n hele event niet redden. Met die tokens zouden ze hun incomplete eventsgebouwen kunnen aanvullen.
 
IK vind het een prima idee. Sinds Ino is begonnen met al die spelletjes in het evenement is het mij nooit meer gelukt een gebouw op max level te krijgen
 
IK vind het een prima idee. Sinds Ino is begonnen met al die spelletjes in het evenement is het mij nooit meer gelukt een gebouw op max level te krijgen
zonder de extra zilveren/gouden prijzen te kopen lukt dat idd niet meer.
En de verleiding is groot aangezien de eventgebouwen soms beter zijn dan bepaalde GG's.

Het haalt wel het spelelement er uit om de verschillende upgrades pogen te verzamelen en zo een leuk gebouw te winnnen.

is's all about $$$$$
 
Eventgebouwen zijn nog makkelijk te halen. Gouden upgrades moet je soms iets beter je best doen, maar diamanten hoef je niet te besteden.
En eventpass heb je al helemaal niet nodig om een gebouw op max te krijgen.
 
Beter je best doen of meer geluk hebben? Een heel groot verschil. De meeste events hebben toch echt een flinke dosis geluk nodig. Zo krijgt de een bijna 1,5 gebouw bij elkaar en een ander net niet 1 gebouw. Snap niet wat je daar aan veranderd door beter je best te doen.
 
Bovenaan