[NIEUW] Genesis rekruteert! ~ Eerste gilde met actieve Discord

Atokirina

Actief lid
49007188976_997d325726_o.png


Since the Dawn of Time



95c3UCZ.png

seHXZnA.png

nXOSh5O.png


TjJ5Jd1.png

48986499823_5d20360368_o.png

Genesis is een Gilde die de lat hoog legt en grote plannen heeft.
Om deze te verwezenlijken kunnen we helaas niet eender wie toelaten in onze gilde
en hebben we een aantal voorwaarden:


  • Hoge activiteit in-game: meermaals per dag online en minimum 2-3 maal voor een langere periode.
  • Actieve deelname aan Gilde expedities (specifieke regels intern bekend).
  • Actieve deelname aan Gildestrijdperken (specifieke regels intern bekend).
  • Toegang tot PC voor Gilde vs Gilde (browserversie op Smartphone volstaat ook).
  • Eerlijke handel in de Handels-thread.
  • Verplicht FP storten in de Steigers-thread.
  • Sociaal en hulpvaardig.
  • Discord is ten zeerste aangeraden, maar niet verplicht.


Klik op onderstaande afbeelding om onze server te joinen!

FAQ - Veelgestelde vragen

  • Waarom heb ik Discord nodig?
    • Het Gildeforum is helaas niet beschikbaar op de app-versie van het spel en wordt op de PC of browserversie door de meeste spelers niet dagelijks bekeken. Ook valt het helemaal niet op wanneer iemand een nieuw topic of een nieuwe reactie heeft geplaatst op het forum waardoor het Gildeforum nog een extra stuk van zijn waarde verliest.

      De groepsberichten in Forge of Empires dienen bij de meeste Gildes ter vervanging van het forum maar helaas leggen de groepsberichten je ook beperkingen op in de mogelijkheden.

      Discord daarentegen is beschikbaar voor beide platforms en is ontzettend gebruiksvriendelijk. Daarom raden wij onze leden aan Discord te gebruiken als communicatieplatform voor onze Gilde.

      Discord wordt bij heel wat games frequent gebruikt en werkt uitstekend voor clan-based games. Als leidinggevende kan je een heel goede en mooie structuur aanbrengen in je discord server die nooit realiseerbaar zou kunnen zijn in het spel zelf; omwille van de beperkingen.

      Wij helpen graag onze leden die niet begaan zijn met Discord het platform te verkennen. Vrees het ongekende niet!
  • Waarom zijn jullie zo klein?
    • Onze Gilde is een week na de start van Fel Dranghyr opgericht. Onze kern bestaat uit een groepje spelers die elkaar ontzettend goed hebben leren kennen op Grepolis. Samen met een aantal ervaren FoE-spelers hebben we besloten de gilde Genesis op te richten.

      Onze sollicitatievoorwaarden zijn niet voor iedereen haalbaar. We zijn een Gilde die op een hoog niveau speelt en helaas is deze speelstijl niet voor iedereen weggelegd.
  • ...
    • ...

  • Deze lijst zal naarmate er extra vragen gesteld worden, aangevuld worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13804

Guest
Duimpje!

Leuke Gilde. Zowel in-game als Discord is alles heel goed geregeld. Activiteit is hoog en er zijn altijd wel mensen bereid om je ergens mee te helpen.
 

TogethaNL

Nieuw lid
Sinds gisteren lid van dit Gilde, geeft me echt zo'n goed gevoel dit gilde. Ook simpelweg omdat er veel communicatie is via Discord.
Slap kletsen, maar ook serieus.. Je weet wat je aan elkaar hebt! Dikke aanrader!
 

Atokirina

Actief lid
Het topic is weer eens up to date! :)

Binnenkort wordt ook de divisie van ons Gildestrijdperk toegevoegd.

EDIT: Onze divisie in GSP is toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13804

Guest
Na 10 jaar Grepolis en de veranderingen die daar de laatste jaren zijn geweest zowel qua spel en spelers ben ik daar mee gestopt.
Om toch met een aantal mensen "een" spel te spelen ben ik bij FoE terecht gekomen. In eerste instantie was ik vrij sceptisch maar ik ben er nog steeds. :p

Genesis is een hele diverse groep en dat trekt mij erg aan. Jong en oud. Ervaren en beginnende spelers.
 

DeletedUser13799

Guest
Ben je nog op zoek naar een leuk gilde of wil je een actiever gilde dan waar je nu zit? Join dan Genesis! We zijn actief, fanatiek en altijd bereid ook de beginnende spelers te helpen.
Dus geen probleem als je het spel nog moet leren we hebben genoeg ervaren mensen binnen het gilde die je daarmee willen helpen. Wat we wel vragen is activiteit en teamplay. Met elkaar kom je zoveel verder.
 

Dusthera

Nieuw lid
Hallo iedereen!

Ik ben nog redelijk nieuw in de gilde, maar ik heb al gemerkt dat de gildeleden zeer goed samenwerken en de sfeer in de taverne op discord is top! :D Genesis is gewoonweg dé aanrader in FOE! Ik zou zeggen, iedereen welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! ;)

Vele groetjes!

Dust
 
Ik speel al bijna 10 jaar foe en heb dus al verschillende gildes bezocht. Toen de nieuwe wereld, Fel Dranghyr, begonnen is daar opnieuw beginnen te spelen. Ik was blij dat ik op een gegeven moment de uitnodiging gekregen heb van Atokirina. Heb de gilde gejoynd en heb er geen moment spijt van. De vooruitgang die ik geboekt heb, de gezellige chatbox op discord. Alles top. Iedereen help iedereen om zo vlot mogelijk vooruit te komen.
Zeker een aanrader
 

Reverso

Nieuw lid
Hele leuke chille guild met heel veel tips, leuke atmosfeer en heel actief, ik ben blij dat er een deel van uitmaak :D
 
Laatst bewerkt:

CrazyNugget

Nieuw lid
Na bovenstaande gelezen te hebben, toch wel nieuwsgierig geworden. Is het voor een beginnende FoE nog mogelijk om toe te treden tot jullie gilde. Ik ben paar dagen geleden begonnen en heb net mijn eerste stappen in het ijzertijdperk weten te zetten. Weet nog niet alles hoe en wat, maar leer dagelijks bij. Of... is het puur voor nieuwe leden in Fel Dranghyr? Ondertussen ook berichtje op Discord (#in-afwachting).
 
Bovenaan