Geen Reproductie niet kunnen aanvallen

DeletedUser119

Guest
weet niet of het hier op de goede plek staat maar dat merk ik dan wel.

elke keer als ik een stad wil aanvallen, krijg ik de melding dat ik een militair gebouw moeten bouwen.
maar ik heb al meerdere militaire gebouwen staan voor speermannen,slingeraars,krijger en ruiters.

heb ik iets over het hoofd gezien/gelezen of mis ik nog een gebouw ?????
 

DeletedUser

Guest
Probeer eens het spel opnieuw te starten, desnoods vanuit een andere browser. Misschien dat dat effect heeft.

Heb je wel eenheden in de aanvalsfuntie staan?
 

DeletedUser119

Guest
ja ik heb legers in de aanval functie en de verdediging. ik kan ook niet mijn dorp verdedigen terwijl ik daar ruiter en krijgers heb staan.
ik gebruik chrome maar ga nun ff uit loggen en in loggen met ie. kijken of dat werkt.
 

DeletedUser119

Guest
heb geprobeerd met IE, maar dat gaat hem ook niet worden kan daar niet inloggen.
 

DeletedUser

Guest
ja ik heb legers in de aanval functie en de verdediging. ik kan ook niet mijn dorp verdedigen terwijl ik daar ruiter en krijgers heb staan.
ik gebruik chrome maar ga nun ff uit loggen en in loggen met ie. kijken of dat werkt.

Je kunt je dorp sowieso niet verdedigen, dat is geen bug. De computer vecht voor je, en de troepen die je in de verdediging hebt gezet kunnen geen schade oplopen (wel in het gevecht, maar dat is daarna meteen verholpen).
 

DeletedUser

Guest
Je kunt je dorp sowieso niet verdedigen, dat is geen bug. De computer vecht voor je, en de troepen die je in de verdediging hebt gezet kunnen geen schade oplopen (wel in het gevecht, maar dat is daarna meteen verholpen).

niet meteen. Duurt even voordat ze weer geheeld zijn. Tenzij hij op standaard is ingesteld (2 speervechters)
 

DeletedUser119

Guest
zit nu op opera maar kan nog steeds niet aanvallen.
als ik aangevallen ben staat in dat wolkje met die duim naar benee,dat ik me dorp niet kon verdedigen.
maar heb ruiters en krijgers in de verdediging staan. dan kan ik (de comp.)me dorp toch wel mee verdedigen? lijkt mij.

oke. ik weet dat de comp. me dorp verdedigd (met de troepen die ik in de verdediging heb staan?)
 

DeletedUser119

Guest
heb ook twee quests staan. 1 onderzoek een militair gebouw(heb er 5 staan). 2. bouw een pottenbakkerij(aardewerk neem ik aan) daar heb ik er 2 van staan. bij die twee guests krijg ik ook geen vinkje dat ik dat ik ze heb uitgevoerd.
 

DeletedUser

Guest
heb ook twee quests staan. 1 onderzoek een militair gebouw(heb er 5 staan). 2. bouw een pottenbakkerij(aardewerk neem ik aan) daar heb ik er 2 van staan. bij die twee guests krijg ik ook geen vinkje dat ik dat ik ze heb uitgevoerd.

heb je deze gebouwen gemaakt voor of na dat je die guests kreeg?
 

DeletedUser

Guest
heb ook twee quests staan. 1 onderzoek een militair gebouw(heb er 5 staan). 2. bouw een pottenbakkerij(aardewerk neem ik aan) daar heb ik er 2 van staan. bij die twee guests krijg ik ook geen vinkje dat ik dat ik ze heb uitgevoerd.

Quest vraagt om nieuwe dingen, niet om de eventuele aanwezige. Dus al staan er 10, de vraag is: onderzoek er 1 (dus een nieuwe)
 

DeletedUser119

Guest
Quest vraagt om nieuwe dingen, niet om de eventuele aanwezige. Dus al staan er 10, de vraag is: onderzoek er 1 (dus een nieuwe)

daar heb je gelijk in. ware het niet dat ik een quest krijg met de mededeling maak je volk entousiast, dat heb ik dus gedaan (na de quest) en ook die blijft staan.
 

DeletedUser119

Guest
kan ondertussen weer aanvallen, dus dat probleem is opgelost.
 
Bovenaan