Motiveren sturen

Weer zo'n idee waar al een en ander over is rondgegaan en gediscussieerd. Ik heb de ervaring dat lang niet al mijn gebouwen meer gemotiveerd worden. De nieuwere gebouwen worden sneller gemotiveerd dan bepaalde oudere. Op zich vind ik dat niet erg, uiteindelijk ben ik blij met alle motivatie, maar ik heb nu door dat bijvoorbeeld mijn ridderpaviljoens nauwelijks nog gemotiveerd worden. En de belangrijkste reden dat ik die nog heb is troepen aanvullen met een klein gebouwtje wat vrijwel overal past.

Wat ik nu fijn zou vinden is als ik zelf een voorkeur kon aangeven van gebouwen die ik sowieso als eerste gemotiveerd wil zien. Gezien de aantallen waar het over gaat, zou dat iets van 25 gebouwen moeten kunnen bevatten, daarna mag het spel zijn algoritmes gebruiken. Ik vind het nu vooral belangrijk dat ik goederen krijg, bepaalde puzzelstukjes en eenheden. Later veranderd dat misschien in medailles, blauwdrukken en zelfhulpkits oid.
Dit zou wat mij betreft een grote vooruitgang kunnen betekenen, aangezien mijn stad er nu half gemotiveerd bij hangt en het me niets kan schelen of mijn productiegebouwen gemotiveerd worden, terwijl veel evenementengebouwen van mij wel gemotiveerd mogen worden.
 
Ik had er 130, nu 119, sommige zijn er ook mee gestopt. Natuurlijk kan ik richting de 200 gaan oid, maar mensen moeten het ook zelf willen. Ik kom langzamerhand op het punt dat ik niet meer zelf kan uitnodigen, dus dan laat ik het liever afhangen van vriendschapsverzoeken.
 

L Cypherus90

Actief lid
Genoeg wachthuizen van de notenkraker plaatsen. Ik krijg nu anderhalve massazelfhulpkit voor in ruil per dag. Dus mij maakt het totaal niet meer uit hoeveel mensen er motiveren. Net voor het oogsten open ik zo'n massakit om de resterende gebouwen te motiveren.
 
Bovenaan