Mogol nederzetting

Hallo,

Wederom maar weer eens een poging gedaan om daar aan te beginnen.
Klopt het dat die nederzetting verschrikkelijk duur is en zo ja, hoe kan ik in vredesnaam sneller/meer geld genereren?
Ik heb stegen, 2 extra stukjes grond, 1 rijstveld, de rest zijn die hutten. Ondanks dat ik niets meer kwijt kan of kan uitbreiden mag ik in mn handen knijpen als ik in totaal 2x 4 rijst kan maken.

Tips??

BVD Soep
 

nietje52

Actief lid
Ik ben uit frustratie gestopt dus ik weet niet wat je aan mijn tips hebt maar ik zou alleen stegen plaatsen op het moment dat je werkt aan diplomatie om iets vrij te spelen.
Daarna gelijk weer verkopen.
En zuinig met wegen want die kosten veel mogol-geld.
Niet verkopen maar opzij leggen als het kan.
 

Felair

Actief lid
Mooingcat playlist met playtroughs:

FoEHints filmpje

Guide op de US forums, ook wel handig.

Persoonlijk heb ik 1 rondje gedaan en had ik er daarna echt helemaal geen zin meer in, gezien dat gebouw geen aanval geeft heb ik me de moeite bespaard maar het is wel echt een geweldig FP gebouw vooral voor de BMW. Echt megasaai maar als je de moeite kan opbrengen wel zinvol.
 

Markus

Actief lid
heb gisteren de laatste ronde (verrekte) mogolen voltooid en ja het was dodelijk saai, dus daarom deed ik er lekker lang over :p nu maar ff gewoon japanners openen puur en alleen voor de bonussen van vliegend eiland :p
 
Bedankt voor de feedback en de link _0_

Voor de rest sluit ik me volledig aan bij jullie waar het gaat om saai, nutteloze gebouwen en duur.
Het is omdat ook een vliegend eiland heb staan en daar gebruik van wil maken. Thanks!

Deze mag dicht MOds _o_
 
Ben er twee keer aan begonnen, twee keer mee gestopt. Tweede keer zelfs bijna aan het eind, liep volledig vast.

Voor mij geen Mogols meer.
 
Bovenaan