mobiel

DeletedUser309

Guest
ik heb altijd tribalwars gespeeld
hier was een mobiele versie van en ik denk dat ik zon 40% op me mobiel speelde
en hier moet ik flash player voor hebben dus kan niet met me mobiel op de site
dus mijn idee is
kan er een mobiele versie van dit spel komen
dan is mijn leven compleet :p
 

DeletedUser

Guest
Een mobiele versie verwacht ik toch nog niet meteen, als die er al ooit komt.

Ten eerste is dit nog een beta versie en zullen we ongetwijfeld hun prioriteit leggen bij het goed uitbouwen van dit spel, en ten tweede zoals je zelf al zegt is dit spel in flash gemaakt, wat o.a. door iOS niet wordt ondersteund. Je kan dan ook geen mobiele versie maken zonder de Flash, tenzij je HTML5 gaat gebruiken die meer mogelijkheden geeft zonder de nood aan plugins. Bovendien is die programmacode dan ook uniformer en zou het dus op meerdere apparaten moeten werken, waar onder wellicht mobiele apparaten. Het nadeel is dat deze HTML5 nog niet voltooid is en men al een moderne browser nodig heeft om een HTML5 pagina te kunnen lezen.

Daarom lijkt het me moeilijk om hier een mobiele versie van te produceren, al ben ik nu ook geen expert op dat vlak. Zelf zou ik ook graag een mobiele versie hebben maar ik vrees dat ik ook op mijn honger zal moeten zitten. Bovendien zou het trouwens maar onhandig zijn ook met zo'n klein schermpje ;)
 

DeletedUser309

Guest
Ik doe nu via teamviewer.
Laat me pc gewoon en kan het overal doen. :p

En dit forum is voor Ideeën.
Dus ik dacht laat ik dit zeggen voor het geval ze het een goed idee vinden.
Ze er rekening mee kunnen houden. En langzaam naar de mobiele versie toe kunnen werken.
 

DeletedUser

Guest
Een mobiele versie verwacht ik toch nog niet meteen, als die er al ooit komt.

Ten eerste is dit nog een beta versie en zullen we ongetwijfeld hun prioriteit leggen bij het goed uitbouwen van dit spel, en ten tweede zoals je zelf al zegt is dit spel in flash gemaakt, wat o.a. door iOS niet wordt ondersteund. Je kan dan ook geen mobiele versie maken zonder de Flash, tenzij je HTML5 gaat gebruiken die meer mogelijkheden geeft zonder de nood aan plugins. Bovendien is die programmacode dan ook uniformer en zou het dus op meerdere apparaten moeten werken, waar onder wellicht mobiele apparaten. Het nadeel is dat deze HTML5 nog niet voltooid is en men al een moderne browser nodig heeft om een HTML5 pagina te kunnen lezen.

Daarom lijkt het me moeilijk om hier een mobiele versie van te produceren, al ben ik nu ook geen expert op dat vlak. Zelf zou ik ook graag een mobiele versie hebben maar ik vrees dat ik ook op mijn honger zal moeten zitten. Bovendien zou het trouwens maar onhandig zijn ook met zo'n klein schermpje ;)
HTML5 is in iedere pc browser verwerkt en in veel mobiele browsers ook (door Opera Mobile wordt HTML5 ondersteund en de Android versie ondersteund zelfs Flash). Ik denk dat het niet extreem moeilijk zal zijn hier een mobiele website van te maken, maar het lijkt me handiger als dat na de beta gebeurd. Nu zijn er namelijk zoveel updates dat ook steeds de mobiele website moet worden upgedate.
 

DeletedUser

Guest
Heel u stad op die mobile versie zetten lijkt mij moeilijk
 

DeletedUser309

Guest
Ik denk dat het opzich wel mee valt.
Maar het moet sws na beta komen.
 

DeletedUser

Guest
ik heb precies hetzelfde. gister proberen flash te downloaden maar dat werkte dus niet. en teamviewer gaaat niet werken jammer genoeg.
 

DeletedUser309

Guest
ik heb precies hetzelfde. gister proberen flash te downloaden maar dat werkte dus niet. en teamviewer gaaat niet werken jammer genoeg.

Indeed, teamviewer is daar gewoon te langzaam voor. Dan duurt het uren!
 
Bovenaan