Misschien een stomme vraag...

DeletedUser1655

Guest
... maar hoe meld ik officieel aan bij dit spel zodat ik ook diamantjes kan vangen?
 

DeletedUser

Guest
Of de vraag stom is weet ik niet, maar onduidelijk is hij wel.

Bedoel je de bonusdiamantjes voor het aanbrengen van een nieuwe speler??
 

DeletedUser1655

Guest
Of de vraag stom is weet ik niet, maar onduidelijk is hij wel.

Bedoel je de bonusdiamantjes voor het aanbrengen van een nieuwe speler??

Dat is inderdaad wat ik bedoel :). Ik wil iemand (laten) aanmelden en weten hoe ik de 200 dias kan ontvangen...
 

DeletedUser2383

Guest
Links onderaan die 2 tandwieltjes.
dan kun je naar instellingen gaan.
Daar heb je ook een tabblad emailadres bevestigen. Dan krijg je als beloning diamanten. Bedoel je die?
 

DeletedUser

Guest
Dat is inderdaad wat ik bedoel :). Ik wil iemand (laten) aanmelden en weten hoe ik de 200 dias kan ontvangen...

Dan ga je onderaan in de lijst van je buren/gildegenoten, rechts kijken en je klikt gewoon op 'vrienden uitnodigen'. Dan zijn/haar naam, e-mail invullen en wanneer die speler de ijzertijd bereikt zou je dan 200 diamanten moeten krijgen. Of dat gebeurt weet ik niet, zelf nog niet gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Dan ga je onderaan in de lijst van je buren/gildegenoten, rechts kijken en je klikt gewoon op 'vrienden uitnodigen'. Dan zijn/haar naam, e-mail invullen en wanneer die speler de ijzertijd bereikt zou je dan 200 diamanten moeten krijgen. Of dat gebeurt weet ik niet, zelf nog niet gedaan.

Klopt.

Het belangrijkste daarbij is dat je totdat hij/zij in de IJzertijd is niet je internet verbinding met hem/haar deelt (maar dat wist je volgens mij al).
 

DeletedUser2383

Guest
Ah, dat bericht had ik dus niet gelezen;)
Ik dacht dat ie zichzelf nog aan wou melden voor de 30 diamanten....Emailadres bevestigen
 
Bovenaan