Mijn goederen zijn verdwenen

DeletedUser

Guest
8 uur geleden had ik opdracht gegeven om 2 stukken hout en 2 stukken marmer te maken zodat ik de technologie 'Ambachten' kon vrijspelen. Zonet kwam er boven de zagerij en de marmerhouwer het tekentje dat de productie klaar was, dus ik drukte op beide gebouwen. Daarna ging ik meteen naar de technologieën, maar ik kon 'Ambachten' niet activeren. Ook in het stadhuis staat er achter hout en marmer een 0? Waar vind ik mijn goederen nu terug? Ik ben 100% zeker dat ik de productie in gang heb gezet en dat ik ze geïnd heb.
 

DeletedUser

Guest
Soms duurt het enkele minuten voordat de goederen ook daadwerkelijk worden toegevoegd na het ophalen. Probeer eens het spel te refreshen en anders nog eventjes geduld.
 

DeletedUser

Guest
Uitloggen en weer inloggen heeft geholpen. Stom dat ik daar niet eerst aan dacht!
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds zijn er software fouten en server-errors... F5 helpt altijd een heleboel :D
 

DeletedUser

Guest
Weet je zeker dat je niet aangevallen bent en je goederen geroofd zijn?
 

DeletedUser

Guest
Weet je zeker dat je niet aangevallen bent en je goederen geroofd zijn?

Je goederen kunnen toch niet meer gestolen worden als je ze hebt geïnd? Ik was gewoon wat vlug en had het systeem wat tijd moeten geven. Na even uit- en terug in te loggen had ik ze :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb diverse goederen ontvangen en ook geind, nog enkele uren geleden had ik dus diverse goederen in mijn overzicht staan, nu opeens is alles weg??? hoe kan dat? dit is toch niet juist?
 

DeletedUser

Guest
Probeer eens te refreshen?
Weet je zeker dat je ze niet gebruikt hebt bij het vrijspelen van een nieuwe technologie?
 
Bovenaan