Mijn eenheden knop in legerbeheer

Tijdens gevechten gebruik ik vaak dezelfde soldaten, zoals waarschijnlijk iedereen. Maar des te meer ik vecht, des te meer moet ik scrollen om naast alle gewonde soldaten de goede weer te vinden. Dit maakt het vechten nogal vermoeiend.
Zou het een idee zijn om een tab "mijn eenheden" te hebben, waar je de eenheden neer kunt zetten waar je mee wilt vechten? De gewonde soldaten die je wegklikt uit de 8 waar je mee vecht komen natuurlijk bij "alle eenheden" terecht. Zo houd je overzicht en kan je makkelijk je soldaten weer aanvullen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Heb je de functie "stapelen" (ofzo iets) wel aanstaan? Niet-gewonden eenheden worden opgestapeld en daarachter komen de gewonden, dus je hoeft nu niet echt meer te scrollen.

Daarnaast, het idee van "mijn eenheden" is vaak voorgesteld en elke keer afgkeurd omdat dit te makkelijk zou worden.
 
Heb je de functie "stapelen" (ofzo iets) wel aanstaan? Niet-gewonden eenheden worden opgestapeld en daarachter komen de gewonden, dus je hoeft nu niet echt meer te scrollen.

Daarnaast, het idee van "mijn eenheden" is vaak voorgesteld en elke keer afgkeurd omdat dit te makkelijk zou worden.
De gewone eenheden worden gestapeld, maar de gewonde niet, daardoor is het nog steeds chaos. Na een poosje vechten moet ik echt een hoop scrollen.
 

L Cypherus90

Actief lid
De gewone eenheden worden gestapeld, maar de gewonde niet, daardoor is het nog steeds chaos. Na een poosje vechten moet ik echt een hoop scrollen.
Dan gebruik je de knop om het "type" unit te vinden niet. Of je moet units uit vorige tp'n gebruiken en dan nog.
Het kost 2 drukken op een knop zonder scrollen als je altijd dezelfde gebruikt.
 
Dan gebruik je de knop om het "type" unit te vinden niet. Of je moet units uit vorige tp'n gebruiken en dan nog.
Het kost 2 drukken op een knop zonder scrollen als je altijd dezelfde gebruikt.
Ja dat kan, met drie verschillende eenheden heb je dan drie knoppen nodig... Als je meer dan 100 gevechten doet is dat nog steeds erg vermoeiend.
 
Het probleem is opgelost, ik vind het prima zoals het nu is na de update! Alle soldaten die ik nodig heb staan keurig naast elkaar, zonder de gewonden ertussen. Bedankt foe!
 
Ik heb een apart schurkentab, in TK verwijder ik al mijn soldaten met exoskelet, en dan heb ik alleen nog maar schurken over bij de gevechten waarbij ik snel moet zijn
 
Wellicht nog handig om gezonde schurken aan de linkerkant te houden, tussen het verdedigend leger en de nieuwe aanvallende eenheden. Dit vergroot ook het overzicht.
 
als je veel beschadigde eenheden hebt waaronder ook schurken moet je steeds verschillend naar links gaan scrollen om gezonde schurken te kunnen selecteren voor een nieuwe aanval, hierdoor is het bij veel uitgevoerde aanvallen lastig om steeds naar je schurkenvoorraad te gaan. Zoals hierboven gemeld, is het wellicht handiger om de gezonde schurkentotaal tussen je verdedigend leger en alle overige legereenheden te plaatsen?
 
Bovenaan