Middelbare Schooluren

DeletedUser5820

Guest
Ze zeggen ook dat ze meer aan energie gaan werken. Wat gaan ze bij ons doen? Zonnepanelenbelasting en ergens in Utrecht heb je ook regenbelasting, hoeveel water je huis opvang moet je betalen! :wacko: NED is al overbelast.:wacko:
 

DeletedUser1072

Guest
Ze zeggen ook dat ze meer aan energie gaan werken. Wat gaan ze bij ons doen? Zonnepanelenbelasting en ergens in Utrecht heb je ook regenbelasting, hoeveel water je huis opvang moet je betalen! :wacko: NED is al overbelast.:wacko:

Dan betaal je toch geen belasting en krijg je toch ook geen school, goede ziekenhuizen, goede wegen en al dat soort zooi meer :D

Daarbij als je een zonnepaneel aanschaft of een elektrische auto krijg je zo gigantisch veel subsidie (kuch, geld van onderandere belasting) dat je ongeveer de helft van je investering terug krijgt :) (en de meeste gevallen)
 

DeletedUser4100

Guest
Wel ik denk dat de Belgen echt mazzel hebben.:p

Nederland heeft een Duits bedrijf afgeweerd die windmolenparken in bewoond gebied bouwen
en bewoners tevredenhouden door directe stroomtoevoer waardoor ze geen belasting over
stroom betalen. Ze wouden ook naar NL gaan wat zegt NL? ''Ja jullie mogen wel komen MAAR
BETAAL DE BELASTING! Anders lopen we een paar centejs mis.'' Pfff als ik Dions ook nog hoor
zonnepaneel belasting en zelfs water belasting. Wat straks? Levensbelasting, toilet belasting,
windbelasting, zuurstof belasting, en straks nog belasting belasting?:p

Electro auto subsidie draaien ze weer terug omdat ze hun tere centjes weer mislopen.
Het is echt een rare regering die op centenbelust is.:wacko: Wel goede regels over
werk, maar daarna houd het op aan positieve dingen.:(
 

DeletedUser5820

Guest
Dan betaal je toch geen belasting en krijg je toch ook geen school, goede ziekenhuizen, goede wegen en al dat soort zooi meer :D

Daarbij als je een zonnepaneel aanschaft of een elektrische auto krijg je zo gigantisch veel subsidie (kuch, geld van onderandere belasting) dat je ongeveer de helft van je investering terug krijgt :) (en de meeste gevallen)

Ben je daar voorstander van dan?
 

DeletedUser4100

Guest
Belasting is nodig maar je hoeft niet perse ziek veel belasting te heffen en op alles belasting
te gaan heffen.:p
 

DeletedUser1072

Guest
Belasting is nodig maar je hoeft niet perse ziek veel belasting te heffen en op alles belasting
te gaan heffen.:p

We hebben een begroting te kort. Dus meer inkomen of minder uitgaven nodig, en mensen zeiken bij allebei. Dus kies zelf maar. Ow en niet zeggen dat de 'rijken' maar belasting moeten gaan betalen dan, want dat zorgt er voor dat mensen minder snel een hoog inkomen willen en er dus minder aanbod komt van werk dat we nodig hebben ;) (denk aan artsen enzo)
 

DeletedUser1072

Guest
Van de belasting.

tuurlijk, er is geen andere manier voor onze overheid om 'genoeg' geld te verdienen om ons dingen te kunnen geven. Als jij er 1 weet noem maar. Want we hebben geen olie en niet genoeg gas :(
 
1040 urennorm, hmm als ik zo de reacties hier lees kunnen we beter overgaan op 1200 uur les!
Tjongejonge, sommigen van jullie hebben echt nog een paar lessen over politiek, staatsrecht en democratie nodig. Als ik me niet vergis heet dat vak tegenwoordig maatschappijwetenschappen.

O ja, en dan nog dit:

Ze zeggen ook dat ze meer aan energie gaan werken. Wat gaan ze bij ons doen? Zonnepanelenbelasting en ergens in Utrecht heb je ook regenbelasting, hoeveel water je huis opvang moet je betalen! NED is al overbelast.

Regenbelasting is niets anders als een populistisch frame voor rioolheffing! Bijna iedereen in Nederland moet dat betalen, met dit geld worden de riolen onderhouden en aangelegd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5820

Guest
Ik doe deze week geen flikker en ik heb ook docenten gehad die alleen huiswerk opgaven en verder geen flikker deden. Ook docenten die wel een flikker deden maar dat zijn dus maar dd geschiedenisdocenten.
 
... dat zijn dus maar dd geschiedenisdocenten.

Blijkbaar geef jij helemaal niets om onze vaderlandse geschiedenis. Jammer hoor want als er iets is wat we van geschiedenis kunnen leren is dat we niet dezelfde fouten moeten maken.

En zeg alstublieft niet dat je geschiedenis leert door FoE te spelen want dit spelletje zit vol met fouten.
Een voorbeelje: in de bronstijd hoefijzers maken!!! ROFL, dat is hetzelfde als in de ijzertijd auto's produceren! Een fout van zo'n 2000 jaar!
 

DeletedUser5820

Guest
Blijkbaar geef jij helemaal niets om onze vaderlandse geschiedenis. Jammer hoor want als er iets is wat we van geschiedenis kunnen leren is dat we niet dezelfde fouten moeten maken.

En zeg alstublieft niet dat je geschiedenis leert door FoE te spelen want dit spelletje zit vol met fouten.
Een voorbeelje: in de bronstijd hoefijzers maken!!! ROFL, dat is hetzelfde als in de ijzertijd auto's produceren! Een fout van zo'n 2000 jaar!
Ik vind geschiedenis een leuk vak maar ik ben idd meer geinterresseert in geschiedenis over andere landen. Van dit spel steek je niks op. Maar wrm wordt je gelijk zo agressief?!
 

DeletedUser5820

Guest
Na de lessen ga ik ook googlen over de geschiedenis van alles. Ik voel me door jou aangesproken op nix.
 

DeletedUser1072

Guest
Ik vind geschiedenis een leuk vak maar ik ben idd meer geinterresseert in geschiedenis over andere landen. Van dit spel steek je niks op. Maar wrm wordt je gelijk zo agressief?!

Sommige mensen moeten wat te zeiken hebben. Het is wel leuk hoe zijn naam bij het nut van zijn reacties past.
 

Joey-the-king

Actief lid
Blijkbaar geef jij helemaal niets om onze vaderlandse geschiedenis. Jammer hoor want als er iets is wat we van geschiedenis kunnen leren is dat we niet dezelfde fouten moeten maken.

En zeg alstublieft niet dat je geschiedenis leert door FoE te spelen want dit spelletje zit vol met fouten.
Een voorbeelje: in de bronstijd hoefijzers maken!!! ROFL, dat is hetzelfde als in de ijzertijd auto's produceren! Een fout van zo'n 2000 jaar!

Gehehehe je lijkt wel een boze docent joh :D :D..
Als je school zoooo leuk vind ga lekker terug :D
Nederlandse geschiedenis is gewooon saai, valt niks over te leren.. :p
 

DeletedUser5820

Guest
Gehehehe je lijkt wel een boze docent joh :D :D..
Als je school zoooo leuk vind ga lekker terug :D
Nederlandse geschiedenis is gewooon saai, valt niks over te leren.. :p

Ik vond europeze mensen vroeger wel wat maf. In de tijd van geweren en bommen gingen ze pyjama"s dragen. In Azie bestond pas kleding. Die droegen geen pyjama.
 

DeletedUser1072

Guest
Ik vond europeze mensen vroeger wel wat maf. In de tijd van geweren en bommen gingen ze pyjama"s dragen. In Azie bestond pas kleding. Die droegen geen pyjama.

idd, goede voorbeeld van geen pyama is een kimono :)
 
Bovenaan