Meppen in Gs

Gebeurt het volgende! Ik mep in iPad! Ben aan het meppen,dus 2 knoppen ,links en rechts,van het op het een of andere moment,druk je op de zelfde manier ,en gaat ie automatisch vechten! Dus de hele zooi in de war! En dan vloek ik! Maarrr….. kan je dat anders instellen! Ik laat ze niet automatisch vechten!! Kan ook zeker niet als je in een battle zit!! Greetzz Skieringer
 

SonnyWeg

Actief lid
Nope! De knoppen kun je niet op een andere manier instellen of verbergen. Zelfs op de PC met FOE Helper is er geen pop-up om de "auto vechten knop" te verbergen.
 
Tja,.....af en toe heb je gewoon pech als je haast hebt. Ik heb ook wel eens per ongeluk 8 schurken opgesteld.....Neem je verlies als een man en ga door. Dat is het leven.
 
Ik heb nu 1 afgezant, 3 Winterpiramides, een cidertuin, 2 ezelomheiningen, 2 ridderpaviljoens, 2 wasbeerschuilplaatsen, 2 schapenvelden en 5 marauders. Die bijna 50 eenheden zijn voor mij op het moment genoeg om mijn doelen te behalen zonder te veel uur online te zijn. :-D Komt ook omdat ik tactisch vecht in de Gildespelen, wat me veel eenheden scheelt. Alleen de artillerie gaat er wat harder doorheen, dus ik zie mezelf nog wel een paar marauders plaatsen.
 
Bovenaan