Opgelost Melding nieuw bericht op gildeforum verschijnt opnieuw na openen GvG

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Sl8yer
Wereld: Cirgard

Als er een nieuw bericht is op het forum staat de knop "Globaal" te knipperen. Als je dan dat bericht gelezen hebt en naar de Gildecontinentkaart gaat en daar een tijdperk kiest staat die knop "Globaal" opnieuw te knipperen terwijl er dan geen nieuwe berichten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Is inderdaad al een tijdje zo en is ook al eens gemeld. :)

In deze combinatie had ik het nog niet gezien als melding. Verder is het gewoon tijd dat er eens iets aan gedaan wordt. Zelfde geldt voor dat berichten icoon dat maar blijft knipperen. Als het toch niet werkend te krijgen is schakel het dan gewoon helemaal uit.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer wordt er iets aan gedaan? Forumberichten van het Gilde bekijk ik altijd vanuit mijn stad. Heb ik ze bekeken dan stopt het geknipper. Ga ik naar de gildecontinentenkaart dan knippert hij weer. Moet ik dus weer naar het gildeforum, waar niets nieuws is. Dat begint nu behoorlijk te irriteren.
 

DeletedUser5435

Guest
Hebben anderen dit ook? Mijn flash player staat het me niet toe om naar de gvg kaart te gaan dus kan het op dit moment niet reproduceren...
 

DeletedUser

Guest
Ik kan de fout inderdaad reproduceren. Het is doorgegeven aan onze ontwikkelaars. Bedankt voor je melding! :)

FOE-22706
 
Bovenaan