meer troepen in je legerbeheer

DeletedUser1396

Guest
Beste Allemaal, ik heb een vraag cq idee.
We zien wel de troepen binnen continenten en GE groeien, maar wij als spelers blijven op hetzelfde aantal steken. Hierdoor loop je veel mis en kan je gedemotiveerd raken. Ja, ik weet het, je moet je GG's goed onderhouden. Maar dat vind ik persoonlijk niet echt een redelijk antwoord, want spelers welke in een klein Gilde zitten, komen dus bijna niet verder.

Mijn idee is dus : kunnen we niet meer troepen erbij verdienen of mee groeien (en dan niet alleen via diamanten)

Mijn vraag is dus, wilt u van FoE dit overleggen en hopelijk ook goedkeuren en aanpassen. Persoonlijk denk ik dat het een mooie aanvulling van het spel zal worden.

Mvg Whiteops
 

DeletedUser10486

Guest
Buiten de eenheden die je zelf kan maken, krijg je er van de GE, van de schattenzoektocht en van Alcatraz.
En je kan de aanvals-GG's levelen zodat de gevechten gemakkelijker worden.
En dat is voor iedereen het zelfde. Het kan niet de bedoeling zijn dat dit een pak-en-schietspelletje wordt waarbij je alle gevechten zonder moeite kan winnen.
In de GE kan je ook onderhandelen als het te moeilijk wordt.
 

DeletedUser

Guest
Je blijt niet op hetzelfde aantal zitten. Je kan op meerdere manieren onafhankelijke eenheden erbij verdienen. Je idee bestaat dus al.
 

DeletedUser6877

Guest
Met Stefan eens het duurde jaren voor ik een redelijke hoeveelheid troepen had, geduld is je beste vriend.
 
Bovenaan