Meer grondstukken kunnen bekomen

Explorerville

Nieuw lid
Het probleem is dat er grondstukken te weinig worden vrijgegeven.
Jullie lanceren telkens evenementen waar nuttige objecten mee te verdienen zijn maar er komt een punt dat je ze niet meer kan plaatsen omwille van "PLAATSGEBREK". Dat motiveert niet meer om er aan mee te doen. Ik heb met veel kunst en vliegwerk die molen en het vlindergebouw kunnen plaatsen. Nu heb ik de eerste dag alweer een bergreservaat bij elkaar gekregen met het nieuwe evenement en er komt ook weer een nieuw interessant gebouw met bijgebouwen. Maar waar moet ik het zetten ???
IK heb al mijn wensputten al weggedaan om de vorige evenementsgebouwen te kunnen plaatsen.
Ik heb enkele dagen geleden een twintigtal continenten vrijgespeeld voor ik een stukje grond van 4 op 4. De gebouwen zijn meestal groter. En je kan niets wegdoen want je moet voldoende tevredenheid, aanval en verdediging, goederen en bevolking hebben. Ik heb blauwdrukken van een aantal grootse gebouwen die ik zou kunnen zetten maar ik heb geen plaats !
Mijn inventaris zit vol nuttige dingen die je niet kan plaatsen !
Ik probeer sinds maanden een volledige kersentuinset te plaatsen maar je geraakt niet aan plaats !
Met medailles kan je in mijn stadium van het spel ook al geen grondstukken meer bekomen.
De pret gaat er af zo !
 

nietje52

Actief lid
Dat is juist de mooie puzzel die Forge of Empires is.
Beslissen wat kan blijven, wat weg kan.
De juiste Grootste Gebouwen plaatsen die je helpen met dit vraagstuk zoals bijvoorbeeld een Chateau Frontenac die in combinatie met herhalingsmissies de goederengebouwen volledig vervangt.
Met genoeg eventgebouwen heb je genoeg inwoners en tevredenheid.
Om maar een paar dingen te noemen.
 

Felair

Actief lid
Je hebt ruimte zat als je een keer goed verbouwd Explorerville.
Gratis tips, voel je vrij ze te negeren, of je stad goed aan te pakken :-D

FK en RaH zijn niet zo heel boeiend en RaH sowieso echt veel te groot voor wat ie doet.

Zie een aantal versieringen, globefonteinen, menagerieën, tacticustorens(werken alleen op je stadsverdediging/pvp toren verdediging niet als je aanvalt dus waardeloos), wachtvuren(zelfde verhaal, verdediging dus waardeloos), overwinningstorens(echt super waardeloos qua meds vergeleken met je arc qua meds inkomsten mits je in een actief 1.9 draadje zit, zo niet regel dit asap), een aantal productiegebouwen(regel een Himeji Castle via je gilde dat moet tegenwoordig toch wel gratis kunnen die goedjes en je productieproblemen zijn voorbij).

En echt een hoop issues qua hoe je wegen liggen, soms kun je het niet voorkomen maar tussen aan beide kanten aan de weg is echt heel jammer. Effe een blik napalm open trekken en opnieuw bouwen in de verbouwmodus :-D
Succes!
 

Markus

Actief lid
verdediging (of iig bonussen voor je verdedigingsleger) heb je helemaal niet nodig hoor :) een galatatoren plaatsen is meestal afdoende :p
 

Jet5x5

Lid
Ben het er wel mee eens dat je net wat te weinig grond krijgt, zou leuk zijn als dat is een beloning in een event werd.
ook het nut van al die medailles is weg, wat moet je ermee?
 
Vreemd, ik heb op D eerder grond teveel dan te weinig, in die zin: ik heb nog voldoende ideeën welke gebouwtjes ik zou kunnen/willen vervangen door wat beters. Heb wel alle medailleuitbreidingen en op één na alle van diamant tot en met Hedendaags. Maar evengoed... Het is toch echt een kwestie van keuzes maken en inderdaad eens in de zoveel tijd de boel goed op de schop in de verbouwmodus.
 
Bovenaan