medailles verdienen...

DeletedUser2296

Guest
sinds de update van de grote gebouwen kun je heel snel medailles winnen. maar ik vind het een beetje overdreven veel. het is voor de meeste zeldzaam om het te verdienen of je moest een week lang met je gevechtsstrategieën bezig zijn om de eer te strijken met medailles! maar nu kun je misschien wel in een paar uur meer dan 150+ medailles winnen. en dan zijn de ranglijsten van de medailles oneerlijk. iedereen vind het el leuk enzo maar eigenlijk is het dan oneerlijk... bijvoorbeeld een uitbreiding van medailles dat 10 medailles kost is niet veel meer... snappen jullie wat ik bedoel!
 

DeletedUser2296

Guest
zoals night108 ook al zei:

Ik vind het jammer dat de Grootse Gebouwen het spel nu zo aan het veranderen gaat
voorheen kon je met hard werken en met strategie een score veroveren
Nu is het meer de creditcard die de positie gaat bepalen
dit maakt het spel minder leuk voor mij
 

DeletedUser

Guest
ik zie het probleem niet.

ik speel zelf ook zonder in de buidel te tasten. en de eerste uitbreidingen met de medailles ging nog wel. echter als de kopers van diamanten ook sneller in de techtree klimmen en dus sneller betere eenheden hebben krijgen ze de medailles toch wel en is het lastiger voor de rest om ook de medailles te krijgen. zie het als een manier voor de rest om ook die uitbreidingen te verkrijgen zonder te vechten.

de mensen die in de buidel tasten zullen altijd voor lopen op hen die het niet doen. dat zal zo blijven. voor mij is de sport om ze bij te blijven houden ondanks dat ik het niet doe.
 

Seconddream

Actief lid
Daar sluit ik me bij aan, met de komst van de nieuwe gebouwen blijft het spel qua spelen voor iedereen aantrekkelijk, als je niet investeert zou je anders uiteindelijk onmogelijk veel gevechten moeten doen om een uitbreiding te krijgen terwijl als je investeert gewoon met diamanten een uitbreiding kan nemen.
Nu heeft iedereen de gelegenheid om uit te breiden en bedenk ook dat het verkrijgen van printjes niet zo eenvoudig is. :)
 

DeletedUser2296

Guest
maar dan zijn vooral de ranglijsten oneerlijk...!
 

DeletedUser

Guest
Nu heeft iedereen de gelegenheid om uit te breiden en bedenk ook dat het verkrijgen van printjes niet zo eenvoudig is. :)

Behalve dan voor de diamantspelers die er ondertussen al 3 bij elkaar gekocht hebben...
 

DeletedUser

Guest
Gewoon vechten ,en iedereen verslaan toren toernooien winnen en medals krijgen.
Doe mee aan 3 op dit moment vroege middel eeuwen das 40 hoge middel eeuwen das 80 en de late middel eeuwen das 150 medal.
Dus 270 medals per week.
Tuurlijk heb ik wel concurentie ,maar meestal win ik ze.
Ik gebruik geen diamant,dat is voor zwakke spelers,die niet slim genoeg zijn en geen geduld hebben.
Maar dat is mijn mening.

gr marcus
 

DeletedUser

Guest
Gewoon vechten ,en iedereen verslaan toren toernooien winnen en medals krijgen.
Doe mee aan 3 op dit moment vroege middel eeuwen das 40 hoge middel eeuwen das 80 en de late middel eeuwen das 150 medal.
Dus 270 medals per week.
Tuurlijk heb ik wel concurentie ,maar meestal win ik ze.
Ik gebruik geen diamant,dat is voor zwakke spelers,die niet slim genoeg zijn en geen geduld hebben.
Maar dat is mijn mening.

Dan zit je in een zwakke buurt en hebben de diamant spelers zeker geen benul, maar bij mij zitten een paar goede diamant spelers en dan win je niet veel meer al ben je nog zo goed en geduldig. In de Grote Gebouwen gaan ze ook met alles aan de haal. Zo gaat de lol er wel vanaf.
 

DeletedUser

Guest
Dat grootse gebouwen medailles opleveren vind ik niet zo'n probleem. Dat deze medailles worden meegeteld in de ranglijst voor medailles vind ik wel betreurenswaardig. De medaille ranglijst is nu niet meer gebaseerd op de pvp toernooien waar het voor de introduktie van de GG's ging om wie de meeste medailles kon halen met pvp toernooien met of zonder diamanten. Diamantspelers hadden het voordeel dat ze zich snel naar een volgend pvp toernooi konden kopen (om daar als enigste van de buurt mee te doen en 1e plaats te krijgen) maar besteedden in het algemeen minder tijd aan veel gevechten. Hierdoor was het voor een niet-diamant speler toch nog een uitdaging om er in de buurt proberen te blijven met totaal aantal behaalde medailles. En dit was ook nog te doen. Nu de medailles van de GG's ook meetellen is er voor een niet-diamant speler niet meer tegen aan te vechten.
 

DeletedUser

Guest
O er zitten wel diamant speler bij mij in de buurt, en de meeste op de ranglijst waar ik sta zijn veel verder.
Ik heb er juist voor gekozen om mijn populatie om te zetten in leger.
Heb momenteel 16 boogschutters 8 katapults 4 trebuckets 4 ridders 4 gepanserde infantrie 4zware ifantrie 4Langzawaardkrijgers en 4 langboogschutters.
En nog 2 muskatiers die ik gekregen heb.

Gebruik die goed in gevechten,en let op tot waar je vijand kan verplaatsen,en gebruik goede tacktiek,en je wint.
Ik sta al maanden op nr 1 in mijn omgeving,er kwamen nieuwe buren die meer punten hadden.
Maar die heb ik keihard ingehaald,en die gebruikte diamant,als een malle.
Zit nu in de late middel eeuwen,en ben al bijna in het laatste tijdperk beland.
Dus dat gezeur over diamanten een voordeel.
Het ligt ook grotendeels aan jezelf hoeveel tijd en moeite je wilt doen om dit spel leuk te spelen.
Mij houd het in ieder geval lekker bezig.
Ik vind het spel nog steeds leuk.
 

DeletedUser

Guest
een andere probleem is dat als je blauwdrukken wil je zo veel moet motiveren dat je niet kan vechten dus geen medailles kunt verdienen. want ik ben al van het begin bezig met motiveren en heb nog maar twee blauwdruk delen maar van twee gebouwen dus heb ik al die tijd niet kunnen vechten dus geen medailles kunt verdienen
ben maar weer gaan vechten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb ik een nieuwtje voor je.
Als je aanvalt en je plundert ze kan je ze ook krijgen niet alleen door te motiveren.
 

DeletedUser

Guest
INDERDAAD TK HEB ZELFS GEEN CREDITCARD MEER, DE BANKEN GAAN TOCH BIJNA BANKROET (sic)
 

DeletedUser

Guest
wat ik ook doe ik vindt ze tot nog toe niet op die een na de ander heb ik via de kerstactie
 

DeletedUser

Guest
in een gilde zitten scheelt al veel, dan kun je hen motiveren terwijl je de buurt aanvalt.
 

DeletedUser2084

Guest
Ranglijsten gaan alleen om medailles die verdient zijn in pvp. Dat lijkt me tenminste logisch gezien de medailles uit de campaign ook niet meer meetellen.
 
Bovenaan