Maximum Arc?

DeletedUser10111

Guest
Extra-polerend, nog 8% in stapjes van 0.1 is minstens 80 levels, al is het waarschijnlijk dat de increment ook kleiner wordt, zodat je alleen maar meer levels krijgt.
Ziet er uit als een exponentiele kromme die oneindig dichterbij kruipt, maar nooit het eindpunt haalt.

Voor de lezers die mijn laatste zin niet begrijpen, neem het getal 1, en trek er steeds de helft van af. Het getal wordt steeds kleiner, maar je zult nooit 0 bereiken.
 

DeletedUser

Guest
Extra-polerend, nog 8% in stapjes van 0.1 is minstens 80 levels, al is het waarschijnlijk dat de increment ook kleiner wordt, zodat je alleen maar meer levels krijgt.
Ziet er uit als een exponentiele kromme die oneindig dichterbij kruipt, maar nooit het eindpunt haalt.

Voor de lezers die mijn laatste zin niet begrijpen, neem het getal 1, en trek er steeds de helft van af. Het getal wordt steeds kleiner, maar je zult nooit 0 bereiken.

Lol! Te grappig!
Het lijkt me dat er best lezers zijn die een hoog "wiens moeder?" gevoel hierbij hebben :D
Je hebt duidelijk je lagere school meer dan afgemaakt xD
Ik denk dat je trouwens gelijk hebt het is niet voor niets zo dat mensen het niet verder drukken.

Edit: Toch wil ik weten welk level Arc Tiger heeft gespot dat 100% geeft.
Dat zou interessante info voor de Wiki zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is een test server waarop ik het gezien heb, dus linkje kan ik niet posten. Kunnen enkel moderatoren op ;).

Hoe kan jij het dan gezien hebben? :rolleyes:

Vraag was op welk niveau de Arc 100% geeft en daarna stopt overigens.
 

DeletedUser10486

Guest
Zinloze discussie. Na level 80 wordt de ROI (Return on Investment) zo slecht dat je behoorlijk gek moet zijn om een Arc nog hoger te willen krijgen.
Tenzij je persé een GG in de top-10 wil voor het prestige. Maar ook daarvoor zijn andere GG's beter geschikt.
 

DeletedUser

Guest
Zinloze discussie. Na level 80 wordt de ROI (Return on Investment) zo slecht dat je behoorlijk gek moet zijn om een Arc nog hoger te willen krijgen.
Tenzij je persé een GG in de top-10 wil voor het prestige. Maar ook daarvoor zijn andere GG's beter geschikt.

Zinloos of niet nergens is dat “magische” level bekend.
Leuk wetenswaardigheidje op z’n minst.
Maar voor alleen een aanname dat dit waarschijnlijk level 160 of 305 is geweest kopen we weinig.
 

Joey-the-king

Actief lid
Oké! heb je screenshots van zo’n Arc bonus?

Bedoel 86..
Nope.. beetje rekenwerk.. maar t is wel zoiets.. hij groeit vanaf level 80 met 1,001.. exponentieel... dus... 90 x 1,001 ^ x-80 = x=100... = 186

of...
kan ook level 180 zij though..
want level 100 is 92% per 10 levels + 1%..
110 = 93
120 = 94
130 = 95
...
180 = 100%..
 
is toch gewoon 1% per 10 levels? dus 10% voor 100 levels dus level 180 voor 100%? Of denk ik nu te simpel

(ik ga het in ieder geval niet uitproberen door de mijne door te levelen hahaha)
 

DeletedUser10486

Guest
Als je nog wat cijfers wil, level 180 kost 62924 FP's om te vullen. En de vrijwilliger die plaats 1 wil vullen aan 1.9 zal 6840 FP's behoorlijk lang moeten kunnen missen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Nee laat maar.. wat ik typ klopt toch niet.. hehe.. :rolleyes:
Zag net ieman met arc op level 145.. was gewoon zelfde groei percentage.. dus moet wel 180 zijn.
 
Bovenaan